Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@16:25:08 GMT

افزایش تصادفات عابرین پیاده در روزهای جاری

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۳۹۳

رکنا: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از افزایش تصادف ها در چند روز اخبر خبر داد و گفت: عامل اصلی وقوع این تصادف ها عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد رازقی" در توصیح این خبر، گفت: در چند روز اخبر شاهد افزایش آمار تصادفات عابرین پیاده بودیم که عامل اصلی وقوع تصادف ها عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط عابرین پیاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط عابرین پیاده، گفت: عابرین پیاده در تردد های شهری با احتیاط کامل از محل‌های مجاز عبور کنند و برای عبور از عرض معابر پل عابر پیاده استفاده و یا از محل‌های خط‌کشی شده عبور کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عابرین پیاده برای عبور از طول معابر از پیاده رو ها استفاده کنند، افرود: از ایستادن و تردد در سطح سواره‌ها به‌خصوص خیابان‌های اصلی که سرعت خودروها بالاتر می‌باشد خودداری کنند و به یک‌باره وارد سطح معابر نشوند.

وی تاکید کرد: عابرین پیاده در ابتدای شب و تاریکی هوا که دید راننده‌ها محدوده می شود از لباس روشن تر استفاده کنند و با احتیاط بیشتری در خیابان ها تردد کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف پلیس پل تصادف پلیس پل تصادف قوانین راهنمایی و رانندگی کنترل ترافیک افزایش تصادفات عکس مرد فیلم من دستگیر جوان دستگیری خانواده رئیس پلیس اصفهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز پدیده سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش باد همراه با غبارمحلی و دریا نسبتا مواج خواهد شد.

مرضیه سی‌سی پور گفت: امروز صبح وضعیت جوی و دریایی آرام و در بعدازظهر ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج دریا را تا محدوده یک متر و نیم خواهد رساند.

سی سی پور افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این شرایط بعدازظهر روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه بر شدت این بادها در مناطق دریایی افزوده خواهد شد.

سی سی پور گفت: آسمان بیشتر نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود و از لحاظ دمایی نیز در روزهای آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن | بهترین زمان پیاده روی چه زمانی است؟
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد گیلان می شود