Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@21:28:02 GMT

دایی: اوضاع بدتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۴۱۶

دایی: اوضاع بدتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید

مربی سایپا می‌گوید این باشگاه چندین سال با مشکل مواجه بوده و امسال به اوج خود رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد دایی با بیان اینکه بازیکنان ما تمرینی نداشتند و اوضاع خوبی نداریم، اظهار کرد: هر نوع مشکلی که فکرش را بکنید، در سایپا هست؛ از نظر شرایط مالی، محل تمرینات، مطالبات سال‌های قبل، چک‌های برگشتی، عدم پرداخت قراردادهای امسال و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مشکل داریم ولی هیچکس توجهی نمی‌کند و گوش شنوایی وجود ندارد؛ اوضاع از چیزی که می‌شنوید، بدتر است.

 

او با تاکید بر اینکه پس از دیدار با الریان هیچ تمرینی نداشتیم، ابراز کرد: ما به تصمیم بازیکنان احترام قائل هستیم و عدم تمرینات، خواسته آنها بود؛ دوست داشتیم بازیکنان تمرین کنند تا با قدرت مقابل تراکتورسازی بازی کنیم ولی آنها مطالبات و خواسته‌هایی دارند و از سوی دیگر هیچ گوش شنوایی برای آنها وجود ندارد.

 

مربی سایپا ادامه داد: مشکلات باشگاه ما برای امروز و دیروز نیست، برای مدت‌ها قبل است؛ بازیکنان ما فقط بخاطر لیگ قهرمانان آسیا و اینکه نام ایران در میان بود، با همه مشکلات ساختند و تمرین کردند، اما با این وجود هیچ‌کس پاسخگوی آنها نبود و اصلا برای مسؤولان مهم نیست چه اتفاقی در این تیم می‌افتد؛ حتی یکی از مدیران به بازیکنان پاسخگو نیست.

 

دایی اضافه کرد: زمین تمرین مناسب نداشته و نداریم، پرداختی بازیکنان انجام نشده است، برای سفر به قطر با مشکل مواجه بودیم و از سوی دیگر محل اسکان تیم در دوحه وضعیت مناسبی نداشت؛ مشکلات ما بسیار زیاد است.

 

 

او با بیان اینکه در نقل و انتقالات نیم‌فصل نتوانستیم بازیکنان مد نظرمان را بگیریم، گفت: همه می‌دانند ۶۰-۵۰ درصد بازیکنان خوب سال قبل بخاطر مشکلات باشگاه از جمع ما جدا شدند و از سوی دیگر نتوانستیم آنطور که لیست داده بودیم، بایکن بگیریم؛ بازیکنانی که می‌خواستیم حتی به باشگاه آمدند ولی رفتند؛ متاسفانه شرایط باشگاه ما طوری بود که هیچ‌کدام از بازیکنانی که می‌خواستیم نیامدند و جذب نشدند؛ نتوانستیم آن کمبودهایی که در برخی پست‌ها داشتیم و می‌دانستیم مشکل تیم کجاست، برطرف کنیم.

 

مربی سایپا یادآور شد: متاسفانه ۱۰ درصد از خواسته‌های ما هم انجام نشد؛ آنهایی هم که داشتیم، از تیم رفتند و عده‌ای هم که ماندند، با این مشکلات تمرکزشان را از دست داده و فقط با ۵۰-۴۰ درصد از توان خود در زمین حاضر می‌شوند؛ جام حذفی را نیز بخاطر همین مسائل خیلی الکی از دست دادیم؛ با زحمت و مکافات به نیمه نهایی رسیده بودیم و می‌توانستیم قهرمان جام حذفی شویم ولی این مهم را از دست دادیم.

 

دایی تصریح کرد: با وجود هزاران مشکل، بازیکنان ما برابر الریانی که تیم بسیار محکم، با امکانات و پُرستاره‌ای بود، با غیرت و تمام وجود بازی کردند ولی مشکلات سایپا، ریشه تیم را خشکاند.

 

او پیرامون اینکه مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی عنوان کرده سایپا اعتصاب نکرده است، گفت: اگر ما تمرین کنیم یا نکنیم، مطمئن باشید در مسابقه فردا با تمام وجود برای کسب پیروزی وارد میدان می‌شویم و شک نکیند تیم ما یک درصد در این بازی کم نمی‌گذارد؛ مشکلات ما ربطی به اینکه با قدرت مقابل تراکتور حاضر شویم، ندارد؛ بدون تمرین هم به دنبال برد مقابل تراکتورسازی هستیم؛ با تمام احترامی که به آقای زنوزی، باشگاه و هواداران تراکتورسازی قائل هستیم، بدون حتی یک جلسه تمرین، ۳ امتیاز را می‌خواهیم و عرق تیم خودمان را داریم.

علی دایی سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا باور دارد که هافبک اینتر در جشن قهرمانی از خودش نجابت زیادی به خرج داده است. 

طرفداری | جشن قهرمانی اینتر روی اتوبوس حامل بازیکنان که یکشنبه گذشته از خیابان‌های میلان عبور کرد، همانطور که انتظار می‌رفت، حواشی و تیترهای جنجالی به همراه داشت. دنزل دومفریز بنری توهین آمیز با هدف کوبیدن تئو هرناندز بالای سر برد و هاکان چالهان اوعلو هم پستی منتشر کرد که هواداران میلان را خطاب قرار داد. 

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به گزارش گل ایتالیا، از ماریو بالوتلی در مورد واکنش چالهان اوعلو و رفتار کلی او در جشن قهرمانی سوال شد و او این گونه جواب داد:

صادقانه بگویم، او مثل یک جنتلمن رفتار کرد. اگر من جای او بودم، نمی‌دانید چه کار می‌کردم، فراموشش کنید. هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم، او واقعاً یک جنتلمن بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)