Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید احمد اقبال رضوی» معاون دبیر کل حزب وحدت مسلمین پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد اظهار داشت: سفر ولی‌عهد عربستان دسیسه‌های این کشور را آشکار کرد.

وی افزود: سخنان ولی‌عهد عربستان و سایر مقامات این کشور علیه ایران نشان داد آن‌ها به دنبال کشاندن پاکستان به جنگ با کشورهای دیگر و تفرقه افکنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی تأکید کرد: آمریکا، هند و برخی قدرت‌های جهانی به دنبال انزوای پاکستان هستند که اختلاف با ایران بخشی از سناریوی آن‌ها می‌باشد.

وی افزود: در گذشته پاکستان به پیروی از آمریکا در جنگ افغانستان شرکت کرد و ضررهای آن برای همه مشخص است.

معاون حزب مجلس وحدت مسلمین اظهار داشت: اظهارات «عادل الجبیر» مشاور وزارت امور خارجه عربستان علیه یک کشور دوست و همسایه نه تنها بر خلاف آداب دیپلماتیک، بلکه به ضرر سیاست پاکستان می‌باشد.

وی افزود: مقامات عربستان اگر مدعی دوستی با پاکستان هستند باید جنایات هند در کشمیر را محکوم و از مواضع اسلام‌آباد در این زمینه حمایت می‌کردند.

رضوی تصریح کرد: اگر عربستان مدعی حمایت از کشورهای اسلامی است چرا جنایات اسرائیل را محکوم نمی‌کند و گام عملی برای حمایت از مردم فلسطین برنمی‌دارد.

وی افزود: همه دنیا می‌دانند که بزرگترین حامیان تروریسم در منطقه آمریکا و عربستان هستند و حالا سعی دارند روابط پاکستان و ایران را به چالش بکشند.

معاون حزب مجلس وحدت مسلمین تأکید کرد: منافع ملی باید اولویت ما باشد بنابراین نباید اجازه بدهیم به کشورهایی که روابط خوبی با آن‌ها داریم توهین شود.

وی افزود: عادل الجبیر باید بیانات غیر دیپلماتیک خود را در عربستان مطرح کند و نباید اجازه داد که از خاک پاکستان برای این منظور سوءاستفاده شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی

215 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901183

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود