Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:06:42 GMT

حرکت قطار گردشگری غرب کشور یک جریان ملی است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۸۰۸

حرکت قطار گردشگری غرب کشور یک جریان ملی است

خرم آباد - ایرنا- استاندار لرستان گفت: حرکت قطار گردشگری غرب کشور یک جریان ملی و ظرفیت قابل توجهی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان است.

به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی روز شنبه درکارگروه گردشگری در سالن جلسات استانداری بیان کرد:ابزار و عناصر لازم برای حرکت قطار گردشگری در لرستان فراهم شده است و از طرفی این استان دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: راه اندازی مطلوب این قطار در بخش نرم افزاری نیز باید به خوبی مدیریت و فعال شود.
خادمی ادامه داد: توانمندی در راستای راه اندازی موفقیت آمیز این طرح در استان باید اثبات شود.
وی افزود: آغاز بد و ناموفق هر طرحی باعث هزینه جبران ناپذیر می شود و در این راستا این طرح باید آغازی موفیت آمیز داشته باشد چرا که شروع ناموفق باعث عدم پیگیری در مراحل بعدی می شود.
استاندار لرستان بر ضرورت حمایت از این طرح تاکید کرد و گفت: در این راستا باید با ارتباطات قوی و استفاده از ظرفیت های تورگردان ها و تورهای ملی مسافرگیری شود.
وی با تاکید بر اهمیت راه اندازی قطار گردشگری در سطح استان در راستای معرفی جاذبه های گردشگری لرستان ادامه داد: این طرح باید به خوبی آغاز شود زیرا در صورت شروع ناموفق باعث شکست این طرح گردشگری می شود.
استاندار لرستان بیان کرد: زیرساخت ها و برنامه ریزی های کارشناسی در این طرح حائز اهمیت است و توانمند نبودن این طرح باعث ایجاد حرکتی ضد گردشگری می شود.
وی به قیمت گذاری هتل های استان اشاره کرد و گفت: درجه بندی هتل ها باید به در ستی انجام شود و پس از تعیین تکلیف درجه گذاری آنها قیمت های متناسب و معقول با سطح هتل ها اعلام شود.
خادمی همچنین در خصوص ساماندهی آبشار بیشه افزود: امسال مدیریت آبشار بیشه به بنیادمسکن واگذار شده است.
/6060/7274

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار گردشگري لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز داشت: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد