Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:57:54 GMT

نمایشگر صندلی های هواپیما مجهز به دوربین شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۷۸۱۹

نمایشگر صندلی های هواپیما مجهز به دوربین شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به نظر می رسد دوربین های نظارتی حتی در آسمان هم افراد را رصد می کنند.

 سیستم سرگرمی که پشت صندلی های برخی هواپیما نصب می شود مجهز به دوربین است. طبق گزارش ها این سیستم در هواپیماهای خطوط هوایی «آمریکن ایرلاینز» و «سنگاپور ایرلاینز» وجود دارد.  

هردو این شرکت های هوایی اعلام کرده اند هرگز این دوربین ها را  فعال نکرده اند و قصد استفاده از آنها را در آینده ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به گفته «آمریکن ایرلاینز» شرکت های هواپیمایی مشغول نصب سیستم های سرگرمی هستند که برای فعال سازی قابلیت هایی در آینده مانند «کنفرانس ویدئویی صندلی به صندلی»   مجهز به دوربین شده اند.

 به هرحال یکی از مسافران پرواز سنگاپور تصویری از نمایشگر  سیستم سرگرمی را در توئیتر منتشر کرد که مجهز به دوربین بود. این پست به طور مکرر بازنشر شد.

به گفته «راس فینستاین» دوربین های مذکور در صندلی های بخش اکونومی در ۸۲ هواپیمای بویینگ ۷۷۷ و ایرباس A330-200 نصب شده اند.  

«جیمز بوید» سخنگوی شرکت هواپیمایی سنگاپور نیز اعلام کرده دوربین ها روی صندلی های ۸۴ هواپیمای ایرباس A350، ایرباس A380، بویینگ ۷۷۷ و بویینگ ۷۸۷ نصب شده اند.

کد خبر 4549821 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اطلاعات دوربین هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه