Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حسین امیری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این که هدف از برگزاری این جلسات ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز و شهروندان می باشد، اظهار کرد: استقبال از مسافران و گردشگران در سال جدید و در اصفهان نسبت به سال‌های قبل متفاوت خواهد بود و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته علاوه بر باغ فدک، در سپاهان شهر نیز اقامت موقت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه با نزدیک شدن به ایام عید نوروز، شهر مهیای استقبال از مسافران خواهد شد، افزود: هم در بخش فضای سبز شهری و هم در انجام زیباسازی و رفع نازیبایی‌ها، دستور العمل‌های خاصی تدوین شده که به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه در ستاد امسال 10 کمیته در ستاد مرکزی و در مباحث مختلف ایفا نقش می‌کنند، گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد و همچنین به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران، نزدیک به 15 ستاد اجرایی نیز در مناطق مختلف شهر آغاز به کار ‌کرده‌اند تا امر مهم هدایت و اسکان مسافران انجام شود.

امیری پیرامون برخورد قانونی و مناسب با کلید به دستان و منازل استیجاری غیر مجاز، بیان داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با دادگستری و دادستانی، احکام قضایی لازم و مورد نیاز جهت برخورد با متخلفان کسب شده است تا شاهد نوروزی بدون هیچ حادثه و یا جرمی باشیم.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان برگزاری مانور آمادگی ستادهای اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان را مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: نظم و انظباط در ستادهای هدایت و اسکان و همچنین در مکان‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران از اهمیت بالایی برخوردار هست که به همین منظور اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات  شهرداری اصفهان با همکاری مامورین خدوم نیروی انتظامی، مسؤولیت خطیری را به عهده دارند.

وی افزود: به منظور رفاه حال و همچنین حفظ امنیت و سلامت مسافران، هماهنگی لازم به عمل آمده تا اورژانس و آتش‌نشانی در مکان‌های پر تردد و با ترافیک بالا همانند باغ فدک، پارک جنگلی ناژوان و مجموعه تفریحی کوه صفه  حضور به هم رسانند.

امیری با پیش‌بینی حضور گسترده مسافران در اصفهان، وضعیت ترافیکی شهر اصفهان را در ایام نوروز مهم ارزیابی کرد و افزود: باید به منظور رفاه حال شهروندان اصفهانی و گردشگران، برنامه‌ریزی لازم برای جلوگیری از به وجود آمدن گره‌های ترافیکی و روان شدن آمد و شد، انجام پذیرد تا همه مردم از تعطیلات و ایام نوروز بهترین استفاده را ببرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ترافیک سلامت مسافران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، در آیینی با حضور استاندار اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد شریف زارعی فرماندار سابق شهرستان کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی نام کاشان می‌آید سلسله‌ای از دانش، فرهنگ و عمل نیک بر ذهن انسان تداعی می‌شود.

وی ضمن یاد و گرامیداشت علما و فضلای شهرستان کاشان، افزود: این شهرستان نقش‌ مؤثری در دوران‌های مختلف نظیر نهضت حضرت امام (ره) داشته است و ۲۷ شهید دوران انقلاب خود گواه بر این مطلب است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخ کاشان با حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است، بیان کرد: این شهرستان با نگاه به آمار مقایسه‌ای استان اصفهان در صدر آمارها قرار دارد و جزو رتبه‌های برتر استانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه مشارکت و کاهش نرخ بیکاری گوی سبقت را ربوده است، ابراز کرد: کاشان در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان سرآمد است در حالی که این استان خدمات ارائه شده را محدود به منطقه خود نکرده است به نحوی که استان‌های اطراف برخی خدمات نظیر خدمات درمانی را از استان اصفهان می‌گیرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898688

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر