Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزندان تنی چند از پیشکسوتان فقید رسانه با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کردند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در آستانه نخستین سالگرد پخش برنامه قدیمی ورزش و مردم پس از فوت زنده یاد بهرام شفیع، امروز فرزند وی و همچنین فرزند سه تن دیگر از پیشکسوتان عرصه رسانه با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: با گذشت چند ماه، هنوز از تلخی خبر درگذشت ناگهانی استاد بهرام شفیع کاسته نشده است. بی شک خاطره شیرین گزارش های آن مرحوم هرگز از اذهان پاک نخواهد شد. این درست که امروز در قاب تصویر، بهرام عزیز را نمی بینیم اما این غیبت از یاد آن مرحوم در میان مردم نکاسته است.

وی افزود: در نامه ای به مسولان محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از آنها درخواست شد که با توجه به برگزاری جشنواره جام جم، بخشی را تحت عنوان بهترین گزارشگر و تحت عنوان جایزه شادروان بهرام شفیع اختصاص دهند تا مردم ضمن ادای احترام دوباره به آن عزیز، بهترین گزارشگر را هم برگزینند.

در این دیدار که فرزندان زنده یادان عبدالقدیر آب پرور، ناصر احمدپور و ایرج باباحاجی هم حضور داشتند، خاطرات زحمات این عزیزان و خدمات آنها به ورزش کشور هم مرور شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

اعلام تاریخ دقیق برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!