Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاه نظری گفت: باید از همان ابتدا در مدارس بر روی موضوع پیشرفت در علم کار شود رهبر معظم انقلاب نیز بر روی موضوع بسیار خوبی انگشت گذاشته اند که نقشه راه را ترسیم کردند بنابراین توجه به این قضیه خیلی ضرورت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاه نظری در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس درباره مقوله علم و پژوهش در بیانیه مقام معظم رهبری بیان کرد: پیشرفت هر کشوری به پیشرفت علم و دانش آن  کشور بستگی دارد اگر تمام زیر ساخت های یک کشور را بخواهیم توسعه بدهیم قائدتا باید علم و دانش ما نیز پیشرفت هایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا شاه نظری گفت: باید از همان ابتدا در مدارس بر روی موضوع پیشرفت در علم کار شود رهبر معظم انقلاب نیز بر روی موضوع بسیار خوبی انگشت گذاشته اند  که نقشه راه را ترسیم کردند بنابراین توجه به این قضیه خیلی ضرورت دارد.

 

شاه نظری عنوان کرد: اگر در هر زمینه ای علم و دانشی که وجود دارد به روز شود صد درصد در توسعه و پیشرفت  کشور تاثیرگذار خواهد بود با توجه به اینکه می بینیم پیشرفت دانش و توسعه تکنولوژی تا چه اندازه در توسعه سایر کشورها تاثیر گذار بوده است بنابراین اگر این پیشرفت در علم صورت نگیرد ما از سایر کشورها عقب می افتیم و انقلاب  نیز نمی تواند در چنین زمینه هایی گام بردارد.

 

این مدرس دانشگاه ادامه داد: رسانه ها از طریق فرهنگ سازی باید اهمیت توسعه کشور در پیشرفت علم را نشان دهند مسئولان نیز خودشان دانشگاهی هستند و باید به این مقوله علم در کشور توجه بیشتری داشته باشند مگر اینکه به صورت عامدانه  توجه نداشته باشند.

 

وی افزود: اگر مسئولی خودش اهل فرهنگ و دانشگاه باشد قائدتا علم و دانش نیز در نظرش کم توجه تلقی نمی شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| به دانش‌آموزتان نگاه ملی بدهید

«شما به این دانش‌آموزتان نگاه ملّی بدهید؛ یعنی چه؟ یعنی ما یک نقشه‌ی گسترده‌ای داریم برای اداره‌ی کشور، برای پیشرفت کشور؛ یک جدول است. اگر خانه‌های این جدول درست پُر شد، نتیجه‌اش میشود پیشرفت کشور. کلاس شما یکی از خانه‌های این جدول است.

کد خبر 750720

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • فیلم| به دانش‌آموزتان نگاه ملی بدهید
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری