Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا حمیدیان روز شنبه در نشست مجمع عالی قشر بسیج و هیات اندیشه ورز سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان که با حضور اعضای کارگروه های مختلف در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب است به همین دلیل باید در حوزه فرهنگی بدلیل اهمیت زیاد آن کار بسیجی و جهادی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: کارنامه بسیج در همه عرصه ها درخشان بوده است.
سرهنگ مسعود پناهی افزود: به کاربردن و عملی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی، خط مشی و نقشه راه جدید بسیج است.
وی خاطر نشان کرد: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای تمدن سازی نوین اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب گام های موثری برداریم، به همین دلیل رسالت بسیج سنگین تر از گذشته خواهد بود.
مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش و کوشش، حاکمیت فضای انقلابی، ظرفیت سازی برای جذب و تحقق بسیج دهها میلیونی، کمک به تربیت و پرورش کارمند تراز انقلاب اسلامی و بررسی وضعیت ادارات از نظر جنبه های گوناگون و رسیدن به وضعیت مطلوب از جمله اهداف و راهبردهای بسیج کارمندان است.
به گزارش ایرنا این گردهمایی با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران و کارکنان بسیجی قشر کارمندان استان از سوی سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
ارائه گزارش از سوی دبیران کارگروه های مختلف از جمله کارگروه فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، سلامت اداری و بانوان از دیگر بخش های این گردهمایی یک روزه بود.
جانشین سپاه سلمان در امور اقشار بسیج، نماینده هیات اندیشه ورز شهرستان زاهدان، فرمانده حوزه ادارات زابل و فرمانده پایگاه شهید تندگویان زاهدان نیز در این مراسم سخنانی ایراد کردند.
9923 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اقتصاد مقاومتی انقلاب رهبر معظم انقلاب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منویات مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902909

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان