Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@06:24:36 GMT

جذب سرمایه گذاری از سوی مدیران جدی گرفته شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۸۴۰

جذب سرمایه گذاری از سوی مدیران جدی گرفته شود

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در نشست ویدئوکنفرانسی با فرمانداران سراسر استان گفت: سرمایه گذاری صنعتی بویژه سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی و زیربخش های آن با جدیت دنبال و حمایت شود.
وی اشتغال را از دغدغه های اساسی استان توصیف کرد و افزود: وظیفه مدیران است که در مقابل بیکاری احساس مسئولیت کنند و برای مقابله با ان تلاش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مازندران با تاکید بر فعالیت بیشتر فرمانداران در جذب تسهیلات اشتغالزایی گفت: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال فرصت خوبی است و تسهیلات 9 درصدی برای بافت فرسوده نیز جدی پیگیری شود.
نماینده عالی دولت در مازندران با توجه به در پیش بودن نوروز و حضور میلیونی گردشگران در استان بر نظارت مجدانه بر بازار و کنترل قیمت ها تاکید کرد.
**نشاط اجتماعی به زندگی مردم اولویت کاری مسئولان باشد
استاندار مازندران امید و نشاط اجتماعی را از ضرورت های جامعه امروز برشمرد و افزود: توسعه ورزش همگانی در قالب های مختلف در راستای افزایش نشاط اجتماعی و ارتقا سلامت از سوی فرمانداران و بخشداران جدی گرفته شود.
حسین زادگان سلامت و نشاط اجتماعی را از اولویت های خود و یک ضرورت دانست و یادآور شد: ورزش همگانی برای اقشار مختلف جامعه در طول سال استمرار داشته باشد و در قالب یک برنامه پیگیری شود.
وی با بیان این که فقط در سایه جلب مشارکت مردم و استفاده از توانمندی نهادهای اجتماعی می توان بر مسایل فائق آمد و در پیشبرد امور توفیق یافت، عنوان کرد: تشکل های مردم نهاد اساس اجرای برنامه های توسعه ای در دنیای معاصر هستند و باید با افزایش کمی و کیفی سمن ها و ساماندهی و تشکل بخشی به آن ها بویژه سمن های تخصصی زمینه را برای همکاری دولت و مردم فراهم کرد.
استاندار مازندران با تاکید بر این که سازمان دانش آموزی به عنوان بزرگترین سمن حوزه دانش آموزی جدی گرفته شود، اظهار داشت: دانش آموزان باید در چهار سمن مختلف عضو شوند تا گستره فعالیت این تشکل ها فراگیر شود و زمینه های پرورش دانش آموزان برای فعالیت در سمن ها فراهم گردد.
**اجرای طرح مازندران پاک، از هشتم اسفند در سراسر استان
حسین زادگان تاکید کرد که برای اجرای طرح مازندران پاک همه نهادها، دستگاه ها، شهرداری ها، مردم و سمن ها و رسانه هاپای کار بیایند.
نماینده عالی دولت در استان اعلام کرد: اجرای طرح مازندران پاک 8 اسفند ماه 97 بطور همزمان در سراسر استان آغاز می شود و ضرورت دارد از ظرفیت سمن ها در اجرای این طرح به شکل ویژه استفاده شود.
گفتنی است که بر اساس طرح مازندران پاک قرار است که همه دستگاهها به همراه مردم به مدت یکسال استان را عاری از زباله نگهدارند.
در نشست ویدئوکنفرانسی استاندار مازندران با فرمانداران سراسر استان هم چنین تعدادی از مدیران دستگاه ها و معاونین استانداری نیز حضور داشتند.
استان مازندران با وسعت حدود 24 هزار کیلو مترمربع حدود 3 میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد. بخش عمده مساحت استان پوشیده از جنگل و مرتع است و لذا طبیعت ان به شدت در برابر الودگیهای مختلف بویژه زباله شکننده است. حضور میلیونی مسافران در ایام تعطیلات می طلبد تا راههای جدیدی برای کنترل، کاهش و جمع اوری زباله ها در مازندران یافته شود.
7335/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 جنگل دانش آموزان روابط عمومی سرمایه گذاری کشاورزی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: یک هیات تجاری متشکل از طرف ایرانی و روسی با ورود به بندر امیرآباد با مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد دیدار و در خصوص گسترش همکاری تجاری و سرمایه گذاری در بندر امیرآباد بحث و گفتگو کردند.

این شرکت روسی که در زمینه کشتیرانی و حمل ریلی کالا در روسیه فعالیت دارد، هدف از این دیدار را ترانزیت کالا از کشور‌های حاشیه دریای خزر از طریق کریدور شمال – جنوب به هندوستان و کشور‌های حاشیه خلیج فارس و صادرات محصولات باغی استان مازندران به کشور روسیه اعلام کرد

 این شرکت با دارا بودن ۲۳ فروند شناور و بیش از ۵۰۰ Teu کانتینر یخچالی در دریای خزر، در زمینه حمل ریلی نیز در روسیه فعالیت دارد و فعال سازی حداکثری خط دریایی استاراخان به امیراباد برای مبادلات تجاری از برنامه‌های اصلی آنان است که در این راستا نسبت به تشکیل شرکت بازرگانی و سرمایه گذاری مشترک دو ملیتی اقدام نموده اند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در این دیدار ضمن برشمردن مزایا و امکانات بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر، گفت: ایجاد زیرساخت‌های مناسب و توان تجهیزاتی، موقعیت بندر امیرآباد را در دریای خزر تثبیت کرده و امروزه شاهد بالاترین میزان فعالیت در زمینه تخلیه و بارگیری انواع کالا در این بندر هستیم.

محمدعلی موسی پور با استقبال از پیشنهادات طرف روسی ضمن ارائه آمار عملکردی و میزان فعالیت این بندر بعنوان یک بندر استراتژیک و تنها بندر متصل به ریل در شمال کشور، افزود: خوشبختانه موقعیت بندر امیرآباد در شمال ایران و اتصال به شبکه ریل سراسری این بندر را متمایز کرده و بهره برداری از شقوق مختلف حمل و نقل ترکیبی سبب شده تا جایگاه بسیار خوبی در کریدور شمال – جنوب داشته باشیم و با تکیه بر این عوامل در سال گذشته توانستیم به بالاترین رکورد تخلیه و بارگیری در ادوار فعالیت ۲۳ ساله بندر دست یابیم.

او یکی از اقدامات مهم بندر امیرآباد را در سال گذشته شروع صادرات مرکبات استان مازندران از طریق حمل دریایی به روسیه عنوان کرد و گفت: با انتقال چند محموله گلوگاه‌های مسیر شناسایی و طی سفر استاندار اسبق مازندران به کشور روسیه توافقات مناسبی در زمینه تسهیل فرایند واردات و صادرات بین بنادر دو کشور، امور گمرکی، استاندارد و دامپزشکی صورت پذیرفته است که با اقدامات انجام شده و برنامه ریزی‌های صورت گرفته مطمئنا در سال جدید شاهد توسعه تجارت در بخش دریایی و شقوق حمل و نقل چند وجهی خواهیم بود.

موسی پور از اعلان آمادگی طرف روسی جهت سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی، خدماتی و لجستیکی استقبال کرد و بر اساس توافق بعمل آمده مقرر گردید طرفین نسبت به عقد تفاهم نامه و برگزاری نشست فنی و تخصصی در هفته‌های اتی اقدام و پس از بررسی‌های فنی و ارزیابی‌های اقتصادی در چارچوب دستورالعمل سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در سریعترین زمان ممکن قرارداد سرمایه گذاری امضا نمایند

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد همچنین به امکانات و تسهیلات بندر امیرآباد و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب جهت صادرات میوه و مرکبات اشاره کرد و افزود: در حال حاضر یک واحد سردخانه و سورتینگ ۴ هزار و ۵۰۰ تنی و ۱۴۰ پلاک برای تامین برق کانتینر‌های یخچالی در بندر امیرآباد وجود دارد و با توجه به ظرفیت بالای طرف روس در تامین کانتینر یخچالی و شناور کانتینری شرایط بسیار خوب برای صادرات محصولات کشاورزی و مرکبات استان مازندران فراهم است و پیشنهاد ما به طرف روسی این است که فعالیت خود را در زمینه صادرات میوه و مرکبات و محصولات باغی استان مازندران شروع کند که این فعالیت تجاری مطمئنا شروعی برای گسترش همکاری‌ها خواهد بود.

موسی پور در پایان گفت: گسترش همکاری‌های تجاری بین دو کشور منجر به رونق و فعالیت بیش از پیش کریدور شمال – جنوب خواهد شد و این اطمینان وجود دارد که جایگاه ویژه بندر امیرآباد در این مسیر کمک شایانی به ترانزیت کالا‌های ایران و روسیه در این مسیر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند