Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:46:58 GMT

جوانان باید وارد عرصه‌های مدیریتی سمنان شوند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۸۸۶۰

جوانان باید وارد عرصه‌های مدیریتی سمنان شوند

استاندار سمنان با بیان اینکه باید جوانان وارد عرصه‌های مدیریتی شوند گفت: باید از این ظرفیت جوان برای اداره کشور و همچنین استان سمنان استفاده شود. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در سیزدهمین جلسه شورای اداری استان سمنان اظهار داشت: باید از نیروهای جوان در تصمیم‌گیری‌ها بهره برده و مراکز سیاست‌گذار از نیروهای جوان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نگاه جنسیتی به مدیریت موردقبول ما نیست؛ بر لزوم نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریت کشور تأکرد و خاطرنشان کرد: همچنین باید در مدیریت استان سمنان از ظرفیت بانوان استفاده بیشتری شود.

قزوین‌| «جوانان» کلید واژه اصلی در بیانیه گام دوم انقلاب هستند   انتقاد ‌امام جمعه اصفهان از انتظار جوانان برای ایجاد شغل توسط دولت   انتقاد امام جمعه خرم آباد از شیوه عزل و نصب‌ها در لرستان؛ چرا از جوانان انقلابی استفاده نمی شود؟

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد گفت: جنگ اقتصادی توطئه دشمنان بوده و آنان امروز از این طریق می‌خواهند به کشور ضربه بزنند.

آشناگر با بیان اینکه ناکارآمد نشان دادن دولت از توطئه دشمنان است افزود: دشمن از این طریق می‌خواهد بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند.

وی با تأکید بر لزوم اصلاح برخی ساختارهای اداری و نظارتی برای نقش‌آفرینی بیشتر جوانان در عرصه‌های مدیریتی تأکید کرد: اصلاح نظام بودجه‌ریزی کل کشور ازجمله مواردی است که باید در این راستا اصلاح شود.

استاندار سمنان تغییر مدیران را در ساختار اداره کشور امری طبیعی دانسته با اشاره به مهم‌ترین انتظارات خود از معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: نخستین اولویت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان باید حفظ امنیت و آرامش موجود در این استان باشد.

آشناگر با تأکید بر لزوم پرهیز از سیاسی‌کاری مدیران دولتی خطاب به معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: مدیران سیاسی باید با همه گروه‌ها و جریانات سیاسی تعامل داشته باشند؛ چراکه آنان در جایگاه مدیران سیاسی قرار دارند و فعال سیاسی به شمار نمی‌روند.

وی افزایش نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی استان سمنان را خواستار شد گفت: امروز باید برای ارتقای شاخص نشاط اجتماعی در جامعه تلاش کنیم.

استاندار سمنان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که قرار است اسفندماه سال آینده برگزار شود عنوان کرد: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان باید تصویری بی‌طرف در این انتخابات از خود برجای گذاشته و برای مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات بکوشد.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • مد خوب، مد بد!
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد