Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی استان اردبیل به انجام بازدید‌های دوره‌ای از واحد‌های تولیدی و صنعتی مشکل دار استان اشاره کرد و افزود: کارخانه زرین چوب آرتاویل یکی از کارخانجات موفق در زمینه تولید روکش درب است که در حال حاضر ۸۰ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رفع مشکل سرمایه در گردش، تقسیط بدهی و تامین زیرساختی ۱۷ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی در استان خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود با برگزاری مستمر جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحد‌های تولیدی صنعتی، حل شده و روند تولید و اشتغال با حجم بیشتری ادامه یابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه خط تولید جدید این کارخانه نیز به زودی راه اندازی می‌شود، افزود: در حال حاضر ۲۵۰ نفر در این واحد مشغول به کار هستند که با تکمیل فاز دوم بیش از ۵۰ نفر نیز به تعداد شاغلان این واحد افزوده می‌شود.

بهنام جو تصریح کرد: از سال آینده و با بهره برداری از خط تولید دوم این مجموعه صددرصد روکش درب مورد نیاز کشور توسط این کارخانه تامین شده و به طور متوسط ۱۰۰ میلیون دلار نیز صادرات به خارج از کشور از این واحد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز این واحد، تولیدات خود را به شش کشور صادر می‌نماید.

استاندار اردبیل اظهار داشت: این واحد با توجه به فعالیت مناسبی که داشته خواستار راه اندازی شهرک صنعتی اختصاصی می‌باشد که زمین مورد نیاز برای راه اندازی این شهرک در روستای سامیان در نظر گرفته شده و مراحل مقدماتی کار در حال انجام است.

بهنام جو به مشکل کارخانه نساجی اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سه کارخانه در زیر مجموعه نساجی اردبیل فعال است که مراحل تولید نخ تا لباس را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: این واحد برای توسعه خط تولید خود نیاز به تسهیلات داشت که اقدامات لازم برای اختصاص تسهیلات مورد نیاز انجام گرفت.

استاندار اردبیل همچنین به بررسی مشکل کارخانه ابزارسازی آتا ماشین اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: این واحد به دلیل قرار گرفتن در داخل شهر، فرسوده بودن برخی خطوط تولیدی و همچنین کمبود سرمایه در گردش مقرر شد به شهرک صنعتی اردبیل انتقال داده شود.

وی اظهار داشت: در راستای این انتقال ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به این واحد مصوب و مقرر شد برای تثبیت شغلی ۱۲۰ کارگر فعلی، حمایت‌های لازم و سرمایه در گردش به این واحد اختصاص یابد.

انتهای پیام/ح

رفع مشکل واحد‌های تولیدی و صنعتی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد تولیدی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت