Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یورگن تریتین، نماینده پارلمان آلمان اعلام کرد مقامات اروپایی باید به جای موافقت با استقرار موشک‌های آمریکایی در خاک خود، روابطشان را با مسکو عادی کنند چرا که تامین امنیت قاره اروپا تنها با همکاری روسیه امکان پذیر است.

وی افزود: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نه تنها باید خروج سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی آمریکا از خاک اروپا را خواستار شود بلکه اگر روسیه حاضر باشد در مسیر خلع سلاح گامی بردارد، اروپا باید سامانه دفاع ضد موشکی آمریکا را نیز کنار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بوندستاگ ادامه داد: چنین توافقی بر پایه منافع دو جانبه استوار خواهد بود. این که همانند برخی مقامات از جمله هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان فقط روسیه را مورد انتقاد و نکوهش قرار دهیم، کاری بیهوده است. دو برابر کردن هزینه‌های نظامی نیز که آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان وعده داده است، تنها به تشدید مسابقه تسلیحاتی در منطقه و جهان منجر خواهد شد.

علاوه بر این نماینده پارلمان آلمان تاکید کرد: این آمریکا بود که توافق نامه‌ها و پیمان‌های بین المللی از جمله توافقنامه آب و هوایی پاریس، توافق نامه هسته‌ای ایران و پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میانبرد را کنار گذاشت. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دولت این کشور یک سیاست تهاجمی را دنبال می‌کنند که تهدیدی برای امنیت اروپا و کل جهان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته آلمان از دستگیری «ژیان گو» به ظن جاسوسی برای دولت چین خبر داده بود.

دادستان‌های آلمان ادعا کرده‌اند «گو» که فعالیت خود را به عنوان دستیار برای «ماکسیمیلیان کراه»، عضو راست‌گرای آلمانی‌تبار پارلمان اروپا ثبت کرده از کارکنان «یکی از سرویس‌های جاسوسی چین» است.

طبق ادعای این دادستان‌ها «گو» که تبعه آلمان است اطلاعات پارلمان اروپا را به چین منتقل کرده و در جهت خدمت به نهادهای اطلاعاتی چین از «مخالفان دولت چین جاسوسی کرده است.»

کد خبر 846778 منبع: فارس برچسب‌ها جاسوسی خبر ویژه اتحادیه اروپا چین پارلمان اروپا

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • تحولات اوکراین| تایید دستاوردهای روسیه در جبهه توسط کاخ سفید
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس