Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:55:04 GMT

آثار شکنجه بر روی یک کودک فاروجی گزارش شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۹۳۹۰

آثار شکنجه بر روی یک کودک فاروجی گزارش شد

بجنورد- ایرنا- رئیس بهزیستی فاروج گفت: تحقیقات مددکاران اورژانس اجتماعی نشان داد که یک کودک مورد آزار و اذیبت و همچنین شکنجه قرار گرفته است که گزارش آن به دادستانی ارجاع شد.

مریم وافری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اذیت و آزار این کودک پس از تماس تلفنی مدیر یکی از مدارس شهرستان با اورژانس اجتماعی این اداره رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مدیر یکی از مدارس شهرستان فاروج در تماس با اورژانس اجتماعی یک مورد کودک آزاری در فاروج را گزارش کرد و بر این اساس تیم سیار برای بررسی وضعیت گزارش شده به مدرسه اعزام شد.
وی افزود: بنا به اظهارات عمومی، این کودک ٩ساله از سوی نامادری مورد آزار و اذیت و شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته بود که آثار کبودی و زخم ها بر روی بدن کودک شاهد این ادعا بود.
رئیس بهزیستی فاروج گفت: مددکاران اورژانس اجتماعی تحقیقات را کامل و مشاوره با کودک انجام و طی صورتجلسه ای بپیوست تصاویر آسیب دیدگی بدن کودک به دادستانی شهرستان گزارش داده شد.
وافری گفت: با حضور و مداخله مستقیم دادستان و مسئول مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان در محل زندگی منزل دانش آموز و بررسی وضعیت موجود از نزدیک، کودک به جد پدری تحویل داده شد تا اقدامات بعدی در خصوص حضانت کودک به افراد واجد صلاحیت صورت گیرد.
فعالیت اورژانس اجتماعی شهرستان فاروج از اواخر سال 96 آغاز شد.
7187/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كودك آزاري فاروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت