Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دو کشتی گیر ایران در مسابقات جایزه بزرگ مجارستان راهی دیدار رده بندی شدند تا شانس کسب مدال ایران به عدد چهار برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحله مقدماتی روز نخست رقابت های جایزه بزرگ مجارستان برگزار شد و دو کشتی ایران راهی مرحله رده بندی شدند.
در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری در دور نخست عبدالکریم فرگات از الجزایر را با نتیجه هشت بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم نیز با نتیجه 12 بر هشت از سد جوزف آندرسی از مجارستان را مغلوب کرد. خدری در دور سوم مقابل بهرام اف از ازبکستان در حالی که از حریف پیش بود، با نتیجه چهار بر شش نتیجه را واگذار کرد. وی در دور چهارم و مسابقه پایانی با حریف دیگری از ازبکستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی صاحب مدال نقره می شود.در این وزن بهرام اف ازبکستانی صاحب مدال طلا شد.
در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه پنج بر 2 از سد محمد نوربخش گذشت. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل شینیبو اوتا از ژاپن دارنده مدال نقره المپیک در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر پنج شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. به این ترتیب نوربخش از دور مسابقات کنار رفت.
در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا آقانیا در دور نخست آرام واردانیان از ازبکستان دارنده مدال برنز آسیا را با نتیجه پنج بر یک مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل شماکی بولکوادزه از گرجستان دارنده مدال برنز المپیک با نتیجه هفت بر صفر شکست خورد. با توجه به حضور کشتی گیر گرجستانی در دیدار فینال آقانیا در گروه شانس مجدد مقابل وید مایر از آلمان باخت و از دور مسابقات کنار رفت.
در وزن 82 کیلوگرم جمال اسماعیلی در دور اول هشت بر یک پیتر نواک از چک را مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه چهار بر صفر تیموج تربولین از مولداوی را شکست داد. اسماعیلی در دور سوم کیسیدیس بیوربرگ از سوئد قهرمان زیر 23 سال اروپا را با نتیجه 9 بر پنج مغلوب کرد، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل رای بیک بیسلطانوف از دانمارک دارنده نقره زیر 23 سال جهان با نتیجه صفر بر شش باخت و راهی دیدار رده بندی شد.
در وزن 97 کیلوگرم حسن آریایی نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم سئونگ جان کیم از کره جنوبی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا را با نتیجه شش بر چهار شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه پنج بر صفر میلوکا کریسوف از اوکراین را مغلوب کرد. آریایی نژاد در مرحله نیمه نهایی مقابل ترسی هانکوک از آمریکا با نتیجه سه بر 2 باخت و به دیدار رده بندی رفت.
مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن نخست امشب و رقابت های پنج وزن دوم و پایانی فردا(یکشنبه) در شهر گیور برگزار می شود.
ورزشی**9463**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله یک‌ هشتم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، پنج شنبه ۶ اردیبهشت تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.   قضاوت این دیدار را مهدی اجاقی با کمک‌های حامد صفایی و مرتضی هوشیار بر عهده داشت.   ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:   حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده سرمربی: محرم نویدکیا   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم ­سرمربی: رضا عنایتی   در این دیدار ابتدا مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۳۳ با گل جلال‌الدین علی‌محمدی یک به صفر پیش بیافتد و در ادامه نیمه نخست با همین تک گل به سود مس به پایان رسید.   در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پیکان توانست جبران کند و ابوالفضل زمانی گل مساوی شاگردان رضا عنایتی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی یک - یک مساوی شود.   این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی ماند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه بکشد.   در ۲ وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تکلیف تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود.   در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه ۵ به ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی صعود کند.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود