Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش افشا شده از سوی نشریه اشپیگل آلمان، باشگاه منچسترسیتی در سال 2015 برای به خدمت گرفتن «جیدون سانچو»، به طور غیرقانونی 200 هزار پوند به مدیر برنامه های وی پرداخت کرده است.

روزنامه دیلی میل انگلیس روز شنبه نوشت: اشپیگل مدعی است که در زمان انعقاد این قرارداد، سانچو تنها 14 سال داشته و باشگاه سیتی که به شدت برای جذب وی تمایل داشته، برای تسریع روند عقد قرارداد، مبلغ مذکور را به «اِمکا اوباسی» مدیر برنامه های وی پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتقال سانچو در نهایت انجام شد و باشگاه منچسترسیتی نیز به عنوان غرامت و همچنین در جهت تطابق با خط مشی لیگ برتر انگلیس، به طور رسمی مبلغ 60 هزار پوند به واتفورد پرداخت کرد.
از لحاظ حقوقی، باشگاه ها نمی توانند برای اغوای بازیکنان زیر 16 سال مبلغی را پیشنهاد دهند.
اشپیگل در ادامه مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی در ادامه نامه ای را به پدر سانچو نوشته و وی را از اشتیاق خود برای جذب این بازیکن به محض حرفه ای شدن، مطلع ساخته است.
نشریه اشپیگل به واسطه انتشار چندین پرونده افشا کننده شهرتی برای خود دست و پا کرده و باشگاه منچسترسیتی که اخیرا به دور زدن قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا متهم شده، به یکی از طعمه های داغ این نشریه بدل شده است.
این نخستین باری نیست که یک باشگاه انگلیسی در پرونده های مرتبط با جذب بازیکنان زیر سن قانونی گرفتار می شود.
باشگاه لیورپول نیز 2 سال پیش به دلیل جذب بازیکنان آکادمی سایر باشگاه ها و به طور مشخص به دلیل پیشنهاد مبلغی تشویقی به بازیکنی 12 ساله که در آن دوران در عضویت باشگاه استوک سیتی بود، 2 سال از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات محروم شد.
سانچو پس از اتمام قراردادش با سیتی و پیوستن به بورسیا دورتموند به یکی از کالاهای داغ بازار نقل و انتقالات بدل شده است؛ او به محض رسیدن به ورزشگاه سیگنال ایندونا پارک (ورزشگاه اختصاصی دورتموند)، پیراهن شماره 7 ستاره اسبق این تیم یعنی «عثمان دمبله» را به تن کرد و برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم کوچک ترین درنگی نکرد.
و حالا سانچو با ارزش 80 میلیون پوند در بازار، با یک دوجین باشگاه تراز اول ارتباط داده شده و شنیده ها از بازگشت مجدد وی به لیگ برتر جزیره حکایت دارد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)

درخشش جیدون سانچو در ترکیب دورتموند در فصل جاری این سوال را مطرح می کند که این بازیکن باید چه تصمیمی برای آینده خود بگیرد؟

دانلود (5MB)

دیگر خبرها

  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)