Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر واحد تشکیلات بسیج دانشجویى دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت: دوره تشکیلاتی امام موسی صدر برای دفاتر بسیج دانشجویی اصفهان و بسیجیان دانشگاه فرهنگیان نهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

امیرعباس آقابابایی، دبیر واحد تشکیلات بسیج دانشجویى دانشگاه فرهنگیان اصفهان و دبیر اجرایى دوره امام موسی صدر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: نهم اسفند ماه دوره تشکیلاتی امام موسی صدر برای دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های  اصفهان و بسیجیان دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این دوره آشنا سازی اعضای کادر بسیج دانشجویی با تشکیلات در دستور کار است. پیرو سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» و سفارشات ایشان به توجه به معنویات و اخلاق، بر آن شدیم تا دوره‌ای ویژه کادر بسیجیان استان اصفهان برگزار کنیم تا اصلاحات لازم در کادرسازی و اصول آن را برای اعضا تفهیم سازیم.

آقابابایی گفت: همه افراد در جهت موثر واقع شدن در گروه‌ها و جامعه‌ی خود، باید موقعیت و شرایط سیستمی خود را بشناسند و مطلع باشند در هر برهه زمانی چه نقشی را ایفا نمایند. هدف اصلی دوره تشکیلاتی امام موسی صدر به نمایش گذاردن ظرفیت‌های افراد و توانایی‌های آن‌ها می‌باشد.

دبیر واحد تشکیلات دفتر بسیج دانشجویى دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت: بسیج به عنوان یک خانواده بزرگ در کشور، مسئولیت مهمی بر دوش دارد که همه اعضای آن باید از ظرفیت ها، توانایی‌ها و رسالت خود باخبر باشند تا بتوانند مسئولیت‌های خود را در جهت تحقق این مهم به سرانجام برسانند. دوره امام موسی صدر این امکان را در سطح استان اصفهان فراهم می‌آورد تا افراد بتوانند با نقش و وظایف خود آشنا شوند.

آقابابایی افزود: اصول کادرسازی، طراحی و برنامه ریزی امور اجرایی، کادرسازی موثر و وظایف بسیجیان در دهه جدید انقلاب از مهم‌ترین عناوینی است که در طی این دوره، توسط برترین اساتید و مربیان کشوری در سطح استان بررسی و آموزش داده می‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

سید جلال موسوی خطیر با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است ، افزود: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و خاطرنشان کرد: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت