Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:27:28 GMT

91 درصد تعهدات اشتغالزایی سال 97 سمنان محقق شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۶۳۸

91 درصد تعهدات اشتغالزایی سال 97 سمنان محقق شد

به گزارش ایرنا، اسماعیل غنیان عصر شنبه در سی و هفتمین نشست کارگروه اشتغال استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: بر اساس خود اظهاری دستگاه های اجرایی برای سال 97 قرار شد 10 هزار و 648 شغل در سمنان ایجاد شود که تاکنون 9 هزار و 701 شغل برای استان در سامانه رصد ثبت شد.
وی خاطر نشان کرد: در یک ماه گذشته یک هزار و 204 شغل در استان سمنان ایجاد شد و تاکنون 91 درصد از کل تعهدات دستگاه های اجرایی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غنیان اضافه کرد: در سمنان و شاهرود تاکنون 94 و 98 درصد از تعهدات اشتغالزایی دستگاه های اجرایی به تفکیک شهرستانی پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: تاکنون سازمان های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان سمنان به ترتیب 91 درصد و 96 درصد تعهد اشتغالزایی را محقق کردند.
وی تصریح کرد: برای سال جاری 112 میلیارد ریال سهمیه مشاغل خانگی به استان سمنان تخصیص یافت.
غنیان افزود: تاکنون 2‌ بانک عامل استان سمنان 100 درصد تعهدات خود را برای پرداخت مشاغل خانگی را پرداخت کردند و با برنامه ریزی اصولی مابقی بانک های عامل هم برای پرداخت این نوع تسهیلات اقدام می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: اعطای تسهیلات مشاغل خانگی با برنامه ریزی اصولی میسر است و این اداره کل پیگیر پرداخت 100 درصدی اعتبارها در سمنان است.
به گزارش ایرنا، در استان 702 هزار نفری سمنان بیش از 2 هزار واحد صنعتی و تولیدی فعال است.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اشتغال بخش کشاورزی دستگاه های اجرایی صنعت معدن و تجارت مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان

یغمایی  ننماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری بااعلام رقابت داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی فردا در نوبت صبح گفت:گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه هم فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت در نوبت عصر برزار خواهد شد.

وی گفت:گروه آزمایشی علوم تجربی هم در روز جمعه و در نوبت صبح به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان افزایش ۳ دهم درصد تعداد داوطلبان این استان درکنکور امسال گفت:در این ماراتن علمی ۶۲ درصد خانم‌ها و ۳۸ درصد داوطلبان آقا شرکت کردند.

یغمایی به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

نوبت دوم کنکور در تیرماه ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند