Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:42:53 GMT

نجات پسربچه کرولال عراقی از مرگ

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۸۰۱

رئیس پلیس راه آهن شمالشرق از یافتن پسر بچه کر و لال عراقی پس از ۴ ساعت جستجو در سرمای خشک و سوزان اطراف ایستگاه راه آهن شاهرود خبرداد. ناطقان: سرهنگ محمد کریمی مقدم با تشریح این مطلب پرداخت و اظهارداشت: شامگاه چهارشنبه خانواده کودک ۶ ساله عراقی در مسیر برگشت از زیارت امام رضا (ع) هنگام توقف قطار در ایستگاه شاهرود برای ادای فریضه نماز مغرب و عشاء از قطار پیاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی مقدم با بیان این که خانواده پسر بچه به هوای این که وی سوار قطار شده و در گوشه‌ای مشغول بازی است شاهرود را به سمت تهران ترک می‌کنند، اما در ایستگاه سمنان متوجه غیبتش می‌شوند و موضوع را به ماموران پلیس اطلاع می‌دهند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: بنا بر اطلاعات دریافتی و اظهارات خانواده پسر بچه، وی، کر و لال بوده و اختلال هواس نیز دارد که همین موضوع، کار جستجو و یافتن کودک را با سختی و دشواری بیشتری همراه می‌کرد.

وی ادامه داد: از زمان اعلام موضوع به پلیس، ماموران بی درنگ جستجوی خود را در ایستگاه‌های شاهرود، دامغان و سمنان و اطراف آن آغازکردند که خوشبختانه پس از ۴ ساعت، تلاش پلیس به ثمر نشست و این پسر بچه ۶ ساله چند کیلومتری ایستگاه راه آهن شاهرود در حالی که از سرمای خشک و سوزان به خود می‌پیچید و وضعیت مناسبی نداشت، پیداشد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: سرما آنچنان به پسر بچه فشارآورده بود که وی تنها دقایقی پس از پیدا شدن، در آغوش گرم ماموران پلیس در کلانتری راه آهن به خواب رفت.

رئیس پلیس راه آهن شمالشرق که در ایستگاه راه آهن شاهرود مستقر است با اعلام این که کودک ساعتی بعد به پدربزرگش که با قطاری از سمنان به شاهرود بازگشته بود تحویل شد از تلاش و پیگیری ویژه همکاران خود قدردانی کرد. منبع: میزان برچسب ها: نجات ، پسربچه عراقی ، مرگ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نجات مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد خبر 6088039

دیگر خبرها

  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • عکسی از ژست عجیب یک پسربچه سریلانکایی مقابل رئیسی
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود