Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دکتر مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه شورای معاونان از آرین غلامی شطرنج باز قائم شهری که در مسابقات بین‌المللی سوئد، تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از پیشرفت تحصیلی این ورزشکار، تربیت خانوادگی او را ستود و اظهار داشت: آرین غلامی از لحاظ سیاسی هم بسیار فهمیده است و توانست در شرایط سخت ، تصمیمی درست برای حفظ از أصول و ارزش های انقلاب اسلامی اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلطانی فر عدم رویارویی غلامی با حریفی از رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در شرایطی که تحریم های ناعادلانه و غیر قانونی آمریکایی‌ها، شرایط ویژه ای را در کشور ایجاد کرده از طرفی برخی ناامنی‌هایی  را هم، گروه های معاند و تکفیری ها بوجود آوردند ، هزینه های سنگینی برای تأمین امنیت می پردازیم به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید بدانیم فضای أمن و با آرامش امروز برای کار و ورزش چه هزینه هایی بابت این امنیت پرداخت مَی شود و چه جوان هایی و چه سرمایه هایی ، جان خود را فدای کشور و مردم و نظام می کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حرکت ارزشمند آرین غلامی باعث مَی شود ، دل ایثارگران شاد شود ، اظهار داشت: حتما این حرکت در تاریخ ثبت خواهد شد و به عنوان یک حرکت ارزشمند و قهرمانانه در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ، مطمئنا توشه ای برای اقدامات ، حرکات و برنامه های آینده آرین غلامی خواهد شد.

دکتر سلطانی فر در پایان با آرزوی موفقیت برای آرین غلامی اظهار داشت : خیلی دور نیست که این ورزشکار ارزنده در تیم ملی ایران و در عرصه های رقابتی مهم قاره ای و جهانی درخشش های بیشتری داشته باشد.

در پایان این دیدار که در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت دکتر سلطانی فر از آرین غلامی که به همراه پدر خود دعوت شده بود ، تقدیر و تجلیل کرد.

 در این مراسم آرین غلامی و پدر این ورزشکار از زحمات فدراسیون شطرنج نیز تقدیر و تشکر کردند. مهندس پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج نیز در این مراسم حضور داشت.

پیش از این نیز محمدرضا داورزنی و عبدالحمید احمدی معاونان وزارت ورزش نیز از آرین غلامی تقدیر به عمل آورده بودند.

لازم به یادآوری است که در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد آرین غلامی ضمن عبور از ریتینگ زنده 2500 موفق به کسب اولین نورم استاد بزرگی شد.  نقطه عطف عملکرد غلامی در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد عدم رویارویی با حریفی از رژیم ‌اشغالگر قدس در بخش بلیتز یا برق‌آسا بود. در این بخش آرین غلامی که تا قبل از دور هفتم صاحب 6 پیروزی شده بود، در دور هفتم به حریفی از رژیم ‌اشغالگر قدس برخورد ولی حاضر به مسابقه با او نشد.

 اگرچه انصراف از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی، آرین را از سکوی قهرمانی و پاداش دلاری مناسب دور کرد اما شطرنج‌باز ایرانی در اقدامی جوانمردانه دفاع از مردم مظلوم فلسطین را به قهرمانی در بخش برق‌آسا ترجیح داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر رژیم صهیونیستی سوئد ورزش و جوانان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی

روزنامه ایران در مطلبی به توییت مهدی فضائلی درباره نظر رهبرانقلاب نسبت به برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت: یکی از موضوعاتی که در چند روز اخیر به تیتر برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شد، مسأله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بود. بویژه پس از آنکه در پی انتشار تصاویری از برخورد نیرو‌های پلیس امنیت اخلاقی با هنجارشکنان، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به صورت غیرمستقیم خبر داد که رهبر انقلاب دراین‌باره به برخی مسئولان تذکر دادند. این نقل قول بهانه‌ای شد تا یک جریان سیاسی خاص، رسانه‌های وابسته به خود را علیه قوای سه‌گانه و فراجا بسیج کند.

 

این درحالی است که رئیس‌جمهور در آخرین نشست هیأت دولت و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در اظهاراتی مشابه تأکید داشتند که برخورد با بی‌حجابی و هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته در جامعه، تصمیم مشترک قوا بوده و پلیس نیز وظایف مربوط به خود را در اجرای این تصمیم برعهده دارد، ضمن اینکه باید حقوق مردم رعایت شود.

در چنین شرایطی، یک جریان خاص سیاسی که به دنبال بازنمایی اختلاف میان قوا در موضوع حجاب است، تلاش کرد سخنان رئیس قوه قضائیه را به عنوان تقابل با رئیس‌جمهور بازنمایی کند. عجله این جریان و رسانه‌های آن در اختلاف‌افکنی به حدی بود که در تیتر‌های رسانه‌های خود، تحریف‌های مشخصی انجام داد. به عنوان نمونه، تاریخی را که رئیس قوه قضائیه به عنوان جلسات تصمیم‌گیری درباره موضوع حجاب بیان کرده بود، یک سال عقب برد.

به نظر می‌رسد هدف این تلاش‌های سیاسی و رسانه‌ای از القای اختلاف میان قوا، تلاش برای احیای پایگاه سیاسی و اجتماعی از دست رفته این جریان باشد.

دیگر خبرها

  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • ببینید | ردپای آبی
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!