Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:07:51 GMT

شایعه عجیب؛ احتمال بازگشت رونالدو به یونایتد!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۰۹۱۳

شایعه عجیب؛ احتمال بازگشت رونالدو به یونایتد!

شبکه رای اسپورت ایتالیا از احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به منچستریونایتد داد.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در هفته های اخیر بر وفق مراد یوونتوس نبوده و بعد از حذف بیانکونری از کوپا ایتالیا، آنها در دیدار رفت لیگ قهرمانان برابر اتلتیکومادرید با دو گل مغلوب شدند تا شانس های آنها برای صعود به دور بعدی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شبکه رای اسپورتس ایتالیا مدعی شد شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدو به منچستریونایتد وجود دارد و شاید او در تابستان پیش رو راهی تیم سابق خود شود. دوران درخشش رونالدو در اولدترافورد آغاز شد و این ستاره 34 ساله سالهای فوق العاده را در یونایتد سپری کرد و از آنجا راهی رئال مادرید شد.

 

در هنگام جدایی از رئال مادرید، شایعاتی در مورد انتقال رونالدو به یونایتد وجود داشت اما رابطه نه چندان خوب او با ژوزه مورینیو باعث شد وی تورین را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند اما حالا و با جدایی سرمربی پرتغالی منچستریونایتد، احتمال بازگشت رونالدو بعد از 10 سال به لیگ برتر وجود دارد.

 

البته فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس خیلی زود این شایعات را تکذیب کرد اما با افزایش انتقادات از رونالدو در هفته های اخیر و خصوصا بعد از شکست غیرمنتظره در استادیوم واندا متروپولیتانو برابر اتلتیکومادرید، شاید این ستاره پرتغالی بعد از تنها یک فصل حضور در ترکیب یوونتوس این تیم را ترک کرده و به باشگاهی که بارها به آن ابراز علاقه کرده بازگردد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم

در حالی که بازی رفت دو تیم در اولدترافورد با پیروزی 1-0 شاگردان سر الکس فرگوسن به پایان رسیده بود، این دیدار با درخشش کریستیانو رونالدو و برتری قاطعانه شیاطین سرخ همراه بود و منچستریونایتد با کسب برتری 3-1 در مجموع با نتیجه 4-1 راهی فینال رم شد

دانلود (29.9MB)

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم