Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «سانتیاگو سولاری» سرمربی تیم رئال مادرید اختصاص دادن یک روز استراحت اضافی به بارسلونا در آستانه ال کلاسیکوی کوپا دل ری را اتفاقی «عجیب و خنده دار» توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز شنبه نوشت: آبی اناری ها امشب در لالیگا به مصاف سه ویا می روند و در سوی دیگر، کهکشانی ها فردا (یکشنبه) در دیداری خارج از خانه با لوانته پیکار خواهند کرد؛ این در حالی است که غول های اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، چهارشنبه هفته جاری در سانتیگو برنابئو با یکدیگر سرشاخ می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این برنامه ریزی، کاتالان ها یک روز بیشتر از رئالی ها فرصت استراحت داشته و این موضوعی است که سولاری نسبت به آن پرسش هایی را مطرح کرده است.
سرمربی رئال در این خصوص اظهار داشت: خنده دار است و البته عجیب؛ با این حال بازی کردن در شرایط متفاوت برای ما سرگرم کننده است و ما به آن به چشم یک چالش جدید نگاه می کنیم.
فرصت استراحت مادریدی ها برای بازی رفت که اوایل ماه جاری در نیوکمپ برگزار شد نیز نسبت به حریف یک روز کمتر بود اما کهکشانی ها در آستانه ال کلاسیکویی که اکتبر سال گذشته در نیوکمپ برگزار شد و با پیروزی 5 بر یک بارسایی ها به پایان رسید، یک روز فرصت استراحت بیشتر داشتند که البته با توجه به نتیجه ناگوار، چندان هم به کارشان نیامد.
لازم به ذکر است ال کلاسیکوی رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
سولاری در ادامه احتمال افزایش محرومیت «سرخیو راموس» مدافع تیمش را در لیگ قهرمانان اروپا رد کرد؛ راموس پس از بازی اخراج مقابل آژاکس در مرحله یک هشتم در مصاحبه ای اذعان داشت که کارت زرد دومی را که منجر به اخراش شده بوده را به طور عمد دریافت کرده است تا از این طریق با سپری کردن یک جلسه محرومیت در بازی برگشت مقابل تیم هلندی و صعود محتمل تیمش به دور بعد، مشکلی از حیث کارت زرد و قرمز نداشته باشد.
سولاری در این خصوص اظهار داشت: موضوع تمام شده و راموس هم تایید کرد که هیچ عمدی در کار نبوده و ما نیز هیچ شکی در این مورد نداریم.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سانتياگو سولاري ال كلاسيكو استراحت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • امروز با نیما: ختده سرد
  • ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲