Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:39:29 GMT

تحویل خودرو به مشتریان سایپا 2 برابر شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۲۱۳

تحویل خودرو به مشتریان سایپا 2 برابر شد

تهران- ایرنا- گروه خودروسازی سایپا تحویل خودرو به مشتریان را در بهمن ماه به 2 برابر افزایش داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، تارنمای گروه خودروسازی سایپا عصر شنبه اعلام کرد همزمان با افزایش تولید محصول و دستیابی به رکورد تولید روزانه بیش از 2 هزار دستگاه، این گروه تحویل خودروهای معوقه را با حجم 2 برابری نسبت به قبل دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس آمارهای موجود، 15 هزار دستگاه خودرو معوقه در دی‌ماه تحویل مشتریان شد.
این میزان در بهمن‌ماه به 30 هزار دستگاه رسید.
براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، گروه سایپا قصد دارد در هفته‌های آتی تولید محصولات خود را با هدف تسریع در پاسخگویی به تعهدات قبلی به مشتریان افزایش داده و 80 درصد این محصولات را به‌معوقات خود و 20 درصد دیگر را به فروش فوری و اجرای سیاست تنظیم بازار اختصاص دهد.
به گزارش ایرنا، چهاردهم بهمن ماه معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست تخصصی کمیته خودرو از تخصیص چهار هزار میلیارد تومان به 2 شرکت بزرگ ایران خودرو و سایپا خبر داد و عملیات اجرایی تخصیص این مبلغ به قطعه سازان در شرکت های خودروساز آغاز شده است.

اقتصام*3061*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سايپا خودرو تحويل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال نیازی به واردات گندم نداریم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

به گفته او، براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، وجه گندم باید به حساب گندمکاران واریز شود که متاسفانه با گذشت ۲۴ ساعت از تحویل، ریالی به کشاورزان پرداخت نشده است.

هاشمی ادامه داد: بنابر آمار تاکنون میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰۰ هزارتن رشد داشته است، اما تا پایان اردیبهشت می توان آمار دقیق خرید را اعلام کرد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه بی توجهی به اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم بزرگترین تهدید امنیت غذایی کشور محسوب می شود، افزود: عدم تحویل جایزه گندم و اصلاح قیمت با شعار سال و برنامه امنیت غذایی سازگار نیست  و به ضرر تولید داخل تمام می شود.

او با بیان اینکه امسال در تولید گندم به خودکفایی کامل می رسیم، گفت: برآوردها حاکی از آن است که با استمرار شرایط مساعد بارش، تولید گندم به بالای ۱۴ میلیون تن و خرید تضمینی بالای ۱۲ میلیون تن برسد. ناگفته نماند که تحقق این امر منوط به اصلاح قیمت گندم و پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان