Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید بابت حرکت ناشایستی که در جریان مصاف خانگی اخیر تیم در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد عذرخواهی کرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) روخی بلانکو مقابل ویارئال در هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا از آن دسته از افرادی که از دست او به خاطر ژست زشتش در جریان بازی چهارشنبه هفته گذشته مقابل یوونتوس آزرده خاطر شدند عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمئونه در جریان این بازی پس از آنکه تیمش از بانوی پیر پیش افتاد رو به هواداران خودی حرکتی انجام داد که البته بی‌سابقه هم نبود. گفته می‌شود اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در حال بررسی این موضوع است و امکان دارد برای سرمربی آرژانتینی اتلتیکو جریمه‌ای در نظر بگیرد.

سیمئونه گفت: همه می‌دانند که من اهل بهانه آوردن برای توجیه کارهایم نیستم و به همین دلیل از آن دسته از کسانی که از حرکت من در روز بازی مقابل یوونتوس ناراحت شده‌اند عذرخواهی می‌کنم. حرکت من فقط یک نوع ابراز احساسات بود، البته ابراز احساسات از نوع بدش. با آن ژست تنها احساسی که برای بازیکانم داشتم را بیان کردم. الان هم خودم اقدام به توضیح و عذرخواهی درباره این موضوع کردم تا این داستان را همین جا خاتمه دهم.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

سیمئونه در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره ناکامی مهاجم تازه‌وارد تیمش آلوارو موراتا برای گلزنی و اینکه آیا او به خاطر مردود اعلام شدن دو گلش توسط VAR - یکی در دربی مقابل رئال مادرید و دیگری مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان - سرخورده شده است، گفت: سرخورده؟ موراتا تازه به جمع ما ملحق شده است. آلوارو راه طولانی در پیش دارد. ما به انرژی، قدرت و استقامت او نیاز داریم. اگر به همین شیوه به کارش ادامه دهد، دیر  یا زود گل‌هایش هم از راه خواهند رسید.

سیمئونه درباره ژستی که کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس در شب مصاف با اتلتیکو گرفت (نشان دادن عدد 5 به تعداد قهرمانی‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا به هواداران اتلتیکومادرید) اظهار اشت: من همه چیز را درک می‌کنم. من هم بخشی از بازی هستم و می‌دانم که چنین اتفاقاتی می‌تواند رخ دهد.

اتلتیکومادرید فردا از ساعت 18:45 به وقت تهران میزبان ویارئال است.

انتهای پیام/

R1015163/P1015135/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سیمئونه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمئونه سیمئونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار

طرفداری | تیم ملی فوتبال جوانان در بازی تدارکاتی شکست خورد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو منظور شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد