Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:40:25 GMT

استقبال از مسابقات لیگ تیراندازی گیلان چشمگیر است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۲۹۸

استقبال از مسابقات لیگ تیراندازی گیلان چشمگیر است

رشت - ایرنا - رئیس هیات تیراندازی گیلان گفت: استقبال از هفتمین دوره این رقابت ها بسیار چشمگیر است و خوشبختانه ورزشکاران این رشته استقبال خوبی از این رقابت ها دارند.

باب الله زارع روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به این امر و استقبال کم نظیر ورزشکاران از لیگ تیراندازی گیلان، سطح کیفی این مسابقات نیز بسیار بالا رفته و رقابت های خوبی را تاکنون شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هفته دوم این رقابت ها نیز عصر جمعه در رشت برگزار شد که در پایان نفرات و تیم های برتر این هفته مشخص شدند که البته قرار بود این رقابت ها در صومعه سرا برگزار شود اما بدلیل آماده نبودن سالن تیراندازی این شهر، هفته دوم این مسابقات در رشت برگزار شد.
وی ادامه داد: در هفته دوم از هفتمین دوره رقابت های لیگ تیراندازی گیلان ورزشکاران حاضر در رشته 10 متر تپانچه و تفنگ، در دو بخش بانوان و آقایان و در دو قسمت تیمی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند.
زارع بیان کرد: در پایان این مسابقات و در بخش تپانچه تیمی ، تیم شهید ابراهیم کشاورزی از لاهیجان عنوان نخست را کسب کرد، تیم شهید امین اصغری رشت دوم شد و تیم تیراندازی شهید محمد راحلی مقدم رشت در مکان سوم قرار گرفت.
رئیس هیات تیراندازی گیلان اضافه کرد: همچنین در رقابت های رشته تفنگ ، تیم شهید یعقوب یوسفی از صومعه سرا مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، تیم شهید محمد راحلی مقدم رشت نایب قهرمان شد و تیم شهید ابراهیم کشاورز روی سکوی سوم قرار گرفت.
زارع خاطرنشان کرد: در رقابت های انفرادی و در رشته تپانچه در بخش بانوان نیز، زهرا مرادی از لاهیجان قهرمان شد ، تینا رمضانیان از رشت مقام دوم را کسب کرد و سیده ریحانه موسوی از رودسر در مکان سوم قرار گرفت.
وی افزود: در بخش مردان رشته تپانچه نیز سجاد پورحسینی از رشت عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، عباس ژاله از لاهیجان دوم شد و میلاد نیکویی از صومعه سرا در مکان سوم هفته دوم رقابت های تیراندازی لیگ گیلان قرار گرفت.
زارع اظهار کرد: در رشته تفنگ نیز در بخش بانوان ، معصومه عسگری از صومعه سرا قهرمان شد، غزل غلامی از رودسر عنوان دوم را به خود اختصاص داد و عالیه اصغری از رشت رتبه سوم را کسب کرد و در بخش مردان نیز شاهین محمدی نژاد از لاهیجان قهرمان شد، محمدحسین نعمتی از بندرانزلی مقام دوم را کسب کرد و میثم راحلی مقدم از رشت عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
هفته سوم از هفتمین دوره رقابت های لیگ تیراندازی قهرمانی استان گیلان، اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي گيلان ليگ قهرماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

دیگر خبرها

  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا