Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@23:24:01 GMT

مذاکره برای ترخیص 10 هزار کانتینر لوازم یدکی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۳۱۱

به گزارش فارس، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امروز صبح با رییس گمرک ایران جلسه‌ای در مورد لوازم یدکی که در گمرکات هست داشتم. در حدود ده هزار کانتینر در گمرکات و مناطق آزاد وجود دارد و اینها را بررسی کردیم و امروز بعد از ظهر هم با خودرو سازها صحبت کردیم که مطالبی در رابطه با کمبود نقدینگی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قرار شد که اقداماتی انجام دهیم برای ترخیص این ده هزار کانتینر لوازم یدکی؛ تا انشا الله هر چه سریعتر این کانتینرها ترخیص شود که قبل از عید به سیستم خوردو بیایند تا این مشکلات تا حدودی مرتفع شود.

سراج خاطرنشان کرد: در خصوص قیمت ها نیز مذاکراتی داشته‌ایم، ما هم مکاتباتی با بانک‌های که مصوبه شورای اقتصاد را عملی نکرده‌اند، داشته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودرو ساز‌ها تخلفاتی در زمینه قیمت خودرو داشته‌اند، گفت: در شرایط فعلی و تحریم‌ها هستیم.در سوئیفت و رد و بدل کردن پول مشکلاتی است، شرایط کشور عادی نیست و ما حتما پیگیری می کنیم تا خودروسازان کوتاهی نداشته باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک