Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی عاقل منش مدیرعامل باشگاه وارنا شهرباران رشت روز شنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم والیبال بانوان وارنا رشت در اولین دیدار خود در این مرحله در قزوین به مصاف تیم فرهنگسرای ارومیه رفت که در نهایت توانست در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 16 ، 25 بر 22 و 25 بر 21 برابر حریف خود به برتری رسید تا علاوه بر اینکه این رقابت ها را با پیروزی آغاز کند، شانس خود را برای صعود به سوپر لیگ کشور افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مرحله نهایی رقابت های والیبال زیرگروه سوپر لیگ بانوان کشور هشت تیم حضور دارند که در 2 گروه چهار تیمی به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند.
عاقل منش اضافه کرد: تیم والیبال بانوان وارنا شهرباران رشت در گروه اول این رقابت ها با تیم های اکسون تهران ، شهرداری (فرهنگیری) ارومیه و شورا و شهرداری قزوین همگروه است که رقابت های این گروه از امروز(شنبه) در قزوین آغاز شده و به مدت سه روز نیز ادامه می یابد و پس از اتمام این رقابت ها و صعود تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی، تیم ها به صورت ضربدری با هم رقابت می کنند و در نهایت سه تیم به رقابت های سوپرلیگ بانوان کشور صعود می کنند.
تیم والیبال بانوان وارنا شهرباران رشت تاکنون در رقابت های زیرگروه سوپرلیگ با قدرت ظاهر شده است.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 شهرداری نیمه نهایی والیبال بانوان تیم 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در خوزستان گفت: در مرحله اول آزمون سراسری امسال که امروز و فردا جمعه برگزار می‌شود، بیش از ۷۱ هزار داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

دکتر رحیم پیغان افزود: این داوطلبان در ۴۷ حوزه امتحانی و در گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبان‌های خارجه و هنر با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: صبح امروز  ۲۷ هزار و ۴۲۵ داوطلب گروه علوم انسانی و ۵ هزار و ۸۹۷ داوطلب گروه علوم ریاضی و فنی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: عصر امروز نیز یک هزار و ۹۶۷ داوطلب گروه زبان خارجه و ۴ هزار و ۷۲ داوطلب گروه هنر در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

دکتر پیغان اظهار کرد: فردا جمعه نیز  ۳۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب گروه علوم تجربی در آزمون سراسری با هم به رقابت می‌پردازند.

وی گفت:مرحله دوم آزمون سراسری در روز‌های ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • عیدیان راهی فینال شد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای