Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: آرین غلامی از لحاظ سیاسی هم بسیار فهمیده است و توانست در شرایط سخت، تصمیمی درست برای حفظ از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی اتخاذ کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه شورای معاونان از آرین غلامی شطرنج‌باز قائمشهری تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از پیشرفت تحصیلی این ورزشکار، تربیت خانوادگی او را ستود و اظهار داشت: آرین غلامی از لحاظ سیاسی هم بسیار فهمیده است و توانست در شرایط سخت، تصمیمی درست برای حفظ از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی اتخاذ کند.

سلطانی‌فر عدم رویارویی غلامی با حریفی از رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در شرایطی که تحریم‌های ناعادلانه و غیر قانونی آمریکایی‌ها، شرایط ویژه‌ای را در کشور ایجاد کرده، گروه‌های معاند و تکفیری‌ها هم برخی ناامنی‌هایی را به وجود آوردند و به همین دلیل هزینه‌های سنگینی برای تأمین امنیت می‌پردازیم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید بدانیم فضای امن و با آرامش امروز برای کار و ورزش چه هزینه‌هایی بابت این امنیت پرداخت می‌شود و چه جوان‌ها و چه سرمایه‌هایی، جان خود را فدای کشور و مردم و نظام می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حرکت ارزشمند آرین غلامی باعث می‌شود، دل ایثارگران شاد شود، تصریح کرد: حتماً این حرکت در تاریخ ثبت خواهد شد و به عنوان یک حرکت ارزشمند و قهرمانانه در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، توشه‌ای برای اقدامات، حرکات و برنامه‌های آینده آرین غلامی خواهد شد.

سلطانی‌فر در پایان با آرزوی موفقیت برای آرین غلامی گفت: خیلی دور نیست که این ورزشکار ارزنده در تیم ملی ایران و در عرصه‌های رقابت مهم قاره‌ای و جهانی درخشش‌های بیشتری داشته باشد.

در پایان این دیدار که در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، سلطانی‌فر از آرین غلامی که به همراه پدر خود دعوت شده بود، تقدیر و تجلیل کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر ورزش سلطانی فر ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند