Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند بعد از تساوی پرسپولیس مقابل نفت‌مسجدسلیمان گفت: متأسفانه یکی از بدترین بازی‌های پرسپولیس را دیدیم که دلیل آن هم شرایط بد زمین بود.  متأسفانه ورزشگاه، زمین و هتل اینجا شرایط خوبی نداشت و ما در هتل هم نتوانستیم به خوبی استراحت کنیم.  هواداران از ما حمایت کنند چرا که واقعاً در این بازی شرایط مناسب برای انجام بازی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت بدی داشتیم و نمی‌توانستیم پاس‌های خوبی بدهیم و در نهایت شرایط اینطور رقم خورد.

وی در مورد اینکه قبل از شروع بازی فردی به سمت او آمد لباسش خونین شد، عنوان کرد: آن فرد که به سمت من آمد لباسش خونی بود و فکر کرده چاقو خورده به همین خاطر بعد از آن کاور روی لباسم انداختم آن خون مشخص نباشد تا بتوانم تمرین کنم. مردم مسجدسلیمان به من لطف دارند. 

دروازه‌بان پرسپولیس در رابطه تشویق‌هایی از سوی هواداران انجام شد، گفت: هواداران من را سورپرایز کردند خیلی خوشحال شدم لرهای بختیاری واقعاً بزرگ هستند و به من محبت دارند.

وی در مورد اینکه آیا این برنامه به تیم‌های آسیایی آسیب نمی‌زند، گفت: دقیقاً همین‌طور است ما در سه جام می‌جنگیم و الان ۲-۳ بازیکن مصدوم شده‌اند که این اتفاق قبل از دیدار با پاختاکور خوب نیست امیدوارم آنها شرایط حضور در میدان را پیدا کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا بیرانوند لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!