Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، ضوابط بخش فن‌آوری اطلاعات بیست و چهارمین جشنواره قرآن دانشگاه‌های علوم پزشکی از سوی مرکز قرآن و عترت این وزارت خانه اعلام شد.
بخش «فن‌آوری اطلاعات» در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شامل دو بخش «تولید اپلیکیشن» و «کانال‌های مجازی قرآنی» می‌شود.
در بخش «تولید اپلیکیشن» درون مایه و محتوای اثر باید با محوریت قرآن باشد و در این بخش عملیاتی بودن، کاربر پسند بودن، کارآمدی، قابلیت حمل، قابلیت اطمینان و امنیت، نوآوری و محتوا شامل دریافت امتیاز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در بخش کانال‌های مجازی قرآنی تهیه کانال توسط یک یا چند نفر بلامانع بوده، اما تنها یک نفر مجاز به شرکت در جشنواره خواهد بود و در صورت برگزیده شدن کانال مربوطه در جشنواره، از نفر اصلی ثبت نام شده در سامانه تقدیر بعمل خواهد آمد و به سایر افراد لوح تقدیر داده می‌شود.
در این بخش کاربر پسند بودن، صحت محتوا، فنی سازی و تنوع مطالب، سطح تخصصی مطالب، فعالی بودن کانال به صورت روزانه و قدمت و تداوم کانال شامل دریافت امتیاز خواهند شد.
گفتنی است؛ ۱۸ تا ۲۲ خردادماه ۱۳۹۸ مهلت جمع‌آوری آثار غیر حضوری است و نتایج این بخش ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن و عترت سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود