Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ چهارم اسفند ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

عطوان: باید از ترامپ دیوانه تشکر کنیم!/ به زودی سیطره اقتصادی آمریکا بر جهان پایان خواهد یافت
سردبیر رأی الیوم با اشاره به پایان روند سیطره آمریکا بر اقتصاد جهانی تأکید کرد به لطف اقدامات نابخردانه ترامپ، فروپاشی اقتصادی این کشور نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس‌جمهور بولیوی: کمک‌های آمریکا به ونزوئلا یک «اسب تروآ» است
«اوو مورالس» با انتشار پیامی هشدار داد هر گونه مداخله در ونزوئلا و ارسال کمک‌های آمریکایی به این کشور به جنگ منجر خواهد شد.

 

پرواز هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز روسیه
بنابر اعلام مقامات مسکو، یک هواپیمای نظامی آمریکا در چارچوب پیمان آسمان باز برای ساعاتی در حریم هوایی روسیه پرواز کرد.

 

لیندسی گراهام: اگر کمک‌های آمریکا نبود، سعودی‌ها باید فارسی حرف می‌زدند
«لیندسی گراهام» سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکایی در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» بار دیگر اظهارنظر جنجالی خود درباره عربستان سعودی را تکرار کرد.

 

ترکیه به آمریکا در خصوص پیدایش «خلا قدرت» در سوریه هشدار داد
بنا به گزارش آناتولی، وزیر دفاع ترکیه به مقامات پنتاگون در خصوص پیدایش «خلا قدرت» در سوریه پس از خروج نیرو‌های نظامی آمریکایی از این کشور هشدار داد.

 

انتقاد سناتور آمریکایی از تاریخ نژادپرستانه این کشور
سناتور ایالت ماساچوست از "تاریخ زشت نژادپرستانه" آمریکا انتقاد و اعلام کرد از آمریکایی‌های سیاهپوست که هدف برده‌داری قرار گرفته‌اند، حمایت می‌کند.

 

وزیر دفاع ترکیه: آنکارا خواستار ادامه مشارکت راهبردی با واشنگتن است
«خلوصی آکار» در دیدار با سرپرست وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد ترکیه مایل است مشارکت راهبردی، روابط نزدیک و مستحکم با واشنگتن را ادامه دهد.

 

اگر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا امروز برگزار می‌شد، ترامپ بازنده آن بود
نتایج نظرسنجی گالوپ نشان داد در صورتیکه امروز، روز برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ بود، دونالد ترامپ در آن انتخابات شکست می‌خورد.

 

ترامپ: به «تعقیب توهمات» پایان دهید!
با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج تحقیقات درباره تبانی احتمالی کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با روس‌ها، ترامپ در توییتی خواستار پایان یافتن این تحقیقات شد.

 

انفجار در شهر «مایدوگوری» نیجریه ساعاتی پیش از باز شدن مراکز اخذ رأی
دو ساعت مانده به باز شدن مراکز اخذ رأی، صدای انفجار‌هایی در شهر «مایدوگوری» در شمال شرقی نیجریه شنیده شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است

نظرسنجی جدید راسموسن ریپورتز نشان می‌دهد که حدود نیمی از رای دهندگان آمریکایی معتقدند که کشورشان بی‌جهت دلارهای مالیات دهندگان را برای حمایت از شرکای خارجی خود مانند رژیم صهیونیستی و اوکراین هدر می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی از ۱۱۲۶ رأی دهنده احتمالی، به طور کلی، حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دولت ایالات متحده به طور کلی برای کمک های خارجی «بیش از حد» هزینه می کند.

براساس گزارش آرتی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه بسته بودجه ۹۵ میلیارد دلاری جدیدی را امضا کرد که بر اساس آن اوکراین قرار است ۴۸ میلیارد دلار تسلیحات و کمک‌های دیگر دریافت کند و ۲۳ میلیارد دلار دیگر برای تکمیل ذخایر تخلیه شده پنتاگون استفاده شود.

حدود ۴۷ درصد از این رای‌دهندگان گفتند که این کمک‌ها «خیلی زیاد» است، در حالی که حدود ۲۰ درصد از واشنگتن می‌خواستند پول نقد بیشتری خرج کند.

 یک نظرسنجی CBS News/YouGov که در اوایل ماه جاری انجام شد نیز نشان داد که حمایت عمومی از ادامه ارسال سلاح به کی‌یف کاهش یافته است. فقط ۵۳ درصد از بزرگسالان ایالات متحده معتقدند که دولت آنها باید به اوکراین کمک نظامی کند که در مقایسه با ۷۲ درصد دو سال پیش کاهش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف