Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@08:28:09 GMT

قیمت مرغ به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۱۷۷۱

به گزارش اکوفارس، عظیم حجت عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۰ هزار و ۴۰۰ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰۰ تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گفته وی، قیمت مرغ زنده نسبت به هفته گذشته ۲۰۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۵۰۰ تومان رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت با اشاره به اینکه قیمت مرغ در ابتدای هفته را نمی‌توان ملاک بازار قرار داد، بیان کرد: با توجه به آنکه بهبود نسبی تقاضا در ابتدای هفته موجب شده تا قیمت مرغ با افزایش ۵ درصدی در بازار روبرو شود، اما همواره نمی‌توان پیش بینی کرد که این روند تا پایان هفته در بازار ادامه دار شود.

این مقام مسئول نرخ مرغ را تابع عرضه و تقاضا در بازار دانست و افزود: در هفته گذشته قیمت هر کیلو مرغ زنده به سبب کاهش تقاضا از ۱۰ هزار و ۵۰۰ به ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان تقلیل یافت و حال باید منتظر ماند و دید که روند بازار به کدام سمت و سو می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در تولید و عرضه مرغ شب عید کمبودی وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به آنکه بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحد‌ها برای ایام پایانی سال صورت گرفته است، از این رو مشکلی در توزیع نخواهیم داشت و تنها قیمت به سبب افزایش هزینه‌های تولید و تقاضا ممکن است دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گیرد.

حجت ادامه داد: کاهش و تعادل قیمت مرغ تابع مدیریت بازار نهاده‌های دامی است و تا زمانی که قیمت ذرت و کنجاله سویا در بازار به تعادل نرسد، نمی‌توان انتظار داشت که قیمت مرغ در بازار افزایشی نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در پایان تصریح کرد: با توجه به شروع نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مرغ منجمد از سوی پشتیبانی امور دام پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ در بازار شب عید نوسان چندانی نداشته باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون تومان                  - یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان               - ۷۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                              - ۲۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان         - ۱۰۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش