Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،با حضور کیکاووس جلیلیان سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه و صادق خدادادی فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی دفتر نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان افتتاح و کیومرث اعظمی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

جلیلیان در دیدار با فرماندار ثلاث باباجانی، راه اندازی نمایندگی این اداره کل در شهرستان ثلاث را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های طبیعی شهرستان و برنامه ریزی مناسب شاهد رونق گردشگری منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برنامه ریزی برای ثبت جهانی حریم منظری اورامانات را یکی از اهداف و برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: تحقق این اتفاق می‌تواند گردشگری اورامانات را متحول کند.

سرپرست گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه از فرماندار شهرستان خواست تا با حمایت از اداره تازه تاسیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شرایط لازم را برای حرکت به سمت توسعه گردشگری شهرستان ثلاث باباجانی هموار نماید.

همچنین صادق خدادادی فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با ابراز خرسندی از تشکیل این اداره و رویت تاسیس آن، تصریح کرد: ثلاث باباجانی ویژگی‌های خاص خود را دارد به لحاظ وسعت سومین شهرستان استان است که دارای ظرفیت‌های ممتازی به ویژه در حوزه گردشگری است که تا کنون مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه طبیعت ثلاث بکرترین طبیعت در منطقه اورامانات است، بر لزوم ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه ریزه به عنوان یک فرصت گردشگری ممتاز تاکید کرد.

خدادادی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه گردشگری کاری در شهرستان صورت نگرفته است، ضرورت توجه ویژه‌تر به گردشگری به عنوان یک فرصت برای رونق منطقه را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با ابراز خرسندی از تاسیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان به عنوان یک مطالبه عمومی، اظهار داشت: امیدوارم با تلاش بیشتر و برنامه ریزی مناسب اتفاقات مثبتی در راستای توسعه شهرستان در آینده شکل بگیرد .

 

 

انتهای پیام/د

دفتر نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است