Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس جامعه هتلداران ایران گفت: نرخ مراکز اقامتی استان اردبیل هیچ افزایشی نخواهد داشت. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جعفر بذری عصر امروز در جلسه خدمات سفر در اردبیل اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی نرخ مراکز اقامتی استان اردبیل هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت و گردشگران در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که برای نخستین بار در کشور تخفیفات مراکز اقامتی در استان اردبیل ارائه می‌شود افزود: در ایام نوروز در مراکز اقامتی 30 درصد به گردشگران تخفیف ارائه می‌شود که این امر حائز اهمیت است.

ابراز نگرانی بازرس جامعه هتلداران ایران از فعالیت 25 هزار واحد غیرمجاز اقامتی در کشورکرمانشاه| نرخ مراکز اقامتی و هتل‌ها برای نوروز 98 افزایش نمی‌یابدعزت شاهی: «کروبی» سواد درست و حسابی نداشت/ زندان برای «امیر انتظام» هتل بود

بازرس جامعه هتلداران ایران با بیان این که به گردشگران فرهنگی خدمات در مراکز اقامتی ارائه می‌شود گفت: از 30 درصد تا 50 درصد تخفیف نیز به این اقشار ارائه می‌شود تا خدمات‌دهی مطلوبی به آنان داشته باشیم.

بذری از آمادگی مراکز اقامتی استان برای ارائه خدمات به گردشگران در ایام نوروز خبر داد و افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام یافته تا خاطرات خوب و خوشی را به همراه داشته باشیم.

بذری از راه‌اندازی تورهای استانگردی در ایام نوروز خبر داد و افزود: این تورها در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان راه‌اندازی می شود تا راهنمایی خوبی برای گردشگران باشد.

وی وجود جارچی‌ها در ورودی‌ شهرهای اردبیل را چالش اساسی عنوان کرد و گفت: متاسفانه این امر مشکلات زیادی را به بار آورد و انتظار داریم در تعطیلات نوروزی شاهد حضور این جارچی‌ها نباشیم که دستگاه های مربوطه باید به این امر توجه کنند.

وی ضمن ابزار گلایه از اسکان مسافران و گردشگران در مراکز آموزش و پرورش گفت: این امر سبب ضرر به مراکز اقامتی استان شده و نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایشی دما در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، دمای هوا تا اواسط هفته ی آینده ۳ تا ۶ درجه گرم می شود.
آسمان استان در امروز در غالب نقاط جوی نسبتا پایدار خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • روند افزایشی دما در سمنان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند