Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان تهران ، استاندار تهران در نوزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که روز اول اسفند درسالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تحلیل عملکرد سیستم بانکی استان طی سخنانی از زحمات مدیریت وکارکنان بانک کشاورزی به دلیل تلاش بی وقفه در امر ایجاد اشتغال و تسهیل در ادامه روند پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تشکر و قدردانی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است، مدیریت استان تهران در حال حاضر درزمینه جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی و طرح های گلخانه ای رتبه نخست کشور را داراست. 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک که بیشترین بخش آن با سهم 30 درصدی به بانک شهر اختصاص داشت، عنوان شده بود مدیریت سرخ پوشان هم به شهرداری تهران خواهد رسید که این موضوع رد شد.

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران نسبت به شایعات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون در دست گرفتن مدیریت و خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.

محمدخانی در توئیتی پیرامون ورود به مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داده و نوشته است:

«با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود