Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - امام جمعه تبريز گفت: بهره گيري و استفاده از نيروهاي جوان مستعد در پايه هاي مديريتي و تصميم هاي راهبردي ضروري است.

به گزارش ايرنا، محمد علي آل هاشم روز شنبه در نشست با جمعي از برگزيدگان علمي و فرهنگي آذربايجان شرقي افزود: ايجاد تحول در ابعاد مختلف مديريتي نياز به جرات و ريسک‌پذيري دارد و اين ويژگي ها در جوانان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر لزوم اميد آفريني در جامعه به منظور مقابله با تحرک دشمن براي ايجاد نااميدي، اظهار داشت: هم‌انديشي و تعامل با مجموعه‌هاي کاري جوانان اميدبخش و نشاط آفرين است.
امام جمعه تبريز گفت: در زمان حاضر اعتماد به جوانان همانند دوران دفاع مقدس ضروري است زيرا آنان اگر جلوتر از جوانان دوران جنگ نباشند، عقب‌ تر هم نيستند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: تلاش همگاني بر ايفاي نقش بي‌بديل مردم غيرتمند آذربايجان‌شرقي و تبريز در پياده‌سازي و پيشبرد اهداف بيانيه راهبردي گام دوم انقلاب ضروري است.
وي يادآوري کرد: پيام، توجه علمي و عملي مفاد بيانيه رهبر معظم انقلاب توسط مديران و برنامه‌ريزان کشور و استان بايد نصب‌العين و در اولويت قرار گيرد.
امام جمعه تبريز با اشاره به وضعيت اقتصادي کشور، گفت: اگر به هشدارهاي حکيمانه دهه‌ هاي گذشته رهبر معظم انقلاب در زمينه الزام ها و سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي توجه جدي مي شد، اکنون شاهد ثبات اقتصادي و پايدار در نظام اقتصادي کشور بوديم.
حجت الاسلام آل هاشم، تنها راه نجات اقتصادي کشور را ترويج فرهنگ استفاده از توليدات داخلي و کاهش وابستگي به درآمدهاي نفتي اعلام کرد.
وي با بيان اينکه موثرترين مولفه‌هاي اقتصاد مقاومتي رويکرد مبتني بر فعاليت‌هاي پژوهشي و دانش بنيان است، گفت: براي از بين رفتن آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه بايد همه تلاش کنند تا روح معنويت و اخلاق در جامعه حاکم شود.
امام جمعه تبريز با تاکيد بر اينکه بانک‌ ها براي حمايت از سرمايه‌ گذاران پاي کار بيايند، اظهار داشت: رفع موانع توليد و سرمايه‌گذاري بدون مشارکت جدي بانک‌ها امکان پذير نيست.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: رفع مشکلات کشور نياز به عزم و اهتمام جدي مسئولان دارد و با تلاش و احساس مسئوليت آنان اين مشکلات قابل حل است.
وي با تاکيد بر پرهيز از اسراف کاري در انجام مراسم ها، گفت: بايد از تشريفات و هزينه ‌هاي اضافي مانند آوردن دسته گل‌ به مجالس ترحيم پرهيز شود و پول آن را در کارهاي خير هزينه کرد.
8023/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان ملارد گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید با کیفیت و مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نام گذاری شعال سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نوعی روایت سازی راهبردی است که نظام حکمرانی باید جهت‌گیری سیاسی و اقتصادی خودش را در آن متمرکز کند. همچنین از همه چرخ دنده‌های کوچک و بزرگ کشور، زیر ساخت‌ها، ابتکارات مردمی، قدرت مدیریت فعالان اقتصادی و فعالان مدیریتی و نیروهای متخصص جوان استفاده شود تا شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر کشور از همه ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کند. از شرکت‌های دانش بنیان باید حمایت کرد که البته دولت جناب رئیسی در این خصوص حمایت‌هایی را انجام داده است. همه این‌ها ابزارهایی هستند که اگر مورد توجه قرار گیرند بدون شک اقتصاد کشور به شکوفایی خواهد رسید. 

خطیب نماز جمعه شهرستان ملارد در خصوص روز کارگر تصریح کرد: اگر کارگر در جامعه از رفاه و امنیت شغلی برخوردار شود آن وقت می‌توان گفت حرکت کشور به سوی پیشرفت، آسان خواهد شد. باید کارگران را تکریم و حمایت کرد زیرا آن‌ها رزمندگان جهاد اقتصادی و ستون فقرات تولید کشور هستند. درآمدشان عادلانه و بیمه، بهداشت، توانمندی و امنیت شغلی آن‌ها تامین شود تا تورم ۵۰ درصدی کمرشان را خم نکند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به روز شهادت شهید مطهری و روز معلم تشریح کرد: وظیفه معلم است که در یک کشور مردم شجاع، آزاده، فهمیده، عاقل، خردمند، متفکر و متخصص پرورش دهد. جایگاه معلم، جایگاه بسیار والایی است و دانش آموز ما باید به معلم شدن افتخار کند. 

امام جمعه شهرستان ملارد در پایان افزود: دولت‌ها موظف هستند نیازهای حداقلی قشری که با روح جامعه سر و کار دارد را تامین کنند تا آن‌ها  به جای تحقیق و پژوهش درباره روش‌های تربیتی جدید به دلیل دغدغه مالی مشغول کار با اسنپ نشوند که چرخ زندگی خود را بچرخانند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند