Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: دلیل اصلی موفقیت این بانک در کسب رتبه پنجم رتبه بندی 100-IMI سال ١٣٩٧ سازمان مدیریت صنعتی، در بین ٥٠٠ شرکت بزرگ ایران با ٢٠٠ هزار میلیارد تومان دارائی، به‌خاطر ساختمان‌های بزرگ و تعدد شعب نیست بلکه به دلیل یک فرهنگ سازمانی خیلی قوی و منابع انسانی بسیار ارزشمند حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش صدای ایران حجت‌اله صیدی ضمن تأکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری، تسلط بر امور بانکداری را از شروط مهم در ارائه خدمات موثر بانکداری به مشتریان عنوان کرد و افزود: سازمان‌های بزرگی همچون بانک صادرات ایران به واسطه تلاش کارکنان خود به این جایگاه رسیده‌اند. نام به خودی خود بزرگ نمی‌شود، ما وقتی یک نهال را می‌کاریم، در آینده خودمان از میوه آن بهره خواهیم برد و در سایه‌اش آرامش می‌گیریم. این خودمان هستیم که زندگی و سرنوشت‌مان را رقم می‌زنیم، اگر به سمت موفقیت قدم برداریم، قطعاً موفق خواهیم شد.
وی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در روند افزایش سرمایه بانک، تصویب پیشنهاد افزایش ٢٢٣ درصدی سرمایه اولیه بانک از میزان ٥٧ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال به ١٨٦ هزار و ٥٦٣ میلیارد و ٢٠٨ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار سرمایه در هیات مدیره  یادآوری کرد و با تأکید بر تلاش مضاعف همکاران شبکه برای رسیدن سازمان به سود مدنظر در سال آتی افزود: بایستی همچنان هزینه‌ها را کنترل و درآمدها را افزایش داد و این مستلزم همت بیش از پیش تمامی همکاران شعب و ستاد است. 
صیدی با بیان اینکه بانک صادرات ایران در حال حاضر جایگاه مطلوبی در بورس دارد، گفت: وبصادر یکی از نقد شونده‌ترین سهام با افزایش بالاتر از ٤٠ درصد است.   
مدیر عامل بانک صادرات ایران افزود: وقتی بر روی مسائل بانکی تسلط داشته باشیم، خدمت یا محصول را بهتر به مشتری معرفی کرده، مشکل او را بهتر رفع و بدین ترتیب، خدمات گسترده‌تری را به مشتریان ارائه خواهیم کرد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی در نشستی با حضور محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیران ارشد این بانک و همچنین محمدصادق خیاطیان مدیرعامل و رئیس هیئت‌عامل این صندوق به امضا رسید و پیشنهادات و راهکارهای بهینه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» مورد بررسی قرار گرفت.

محسن سیفی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از دانش‌بنیان‌های کشور گفت: همکاری و تعاملات بسیار خوبی بین دو مجموعه بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد. هدف از برگزاری این نشست، تدوین نقشه راهی برای توسعه همکاری‌های مشترک در جهت حمایت حداکثری از دانش‌بنیان‌های کشور است. تلاش می‌کنیم با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای کمک به تحقق شعار سال، ابزارهای مشترکی را تعریف کنیم که همه از منافع آن بهره‌مند شوند.

او با اشاره به پیشرو بودن بانک صادرات ایران در عملیاتی شدن برات، چک، سفته و سامانه توثیق الکترونیک، عزم جدی این بانک برای تبدیل شدن به بانک اصلی حامی دانش‌بنیان‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: بانک صادرات ایران به عنوان تنها و نخستین بانک، بسته کامل اسناد تجاری الکترونیکی در اختیار دارد و می‌توانیم در همکاری مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از این ابزارها، مدل‌هایی ویژه دانش‌بنیان‌ها، طراحی کنیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه زیست‌بوم نوآوری کشور رونق مناسبی پیدا کرده است، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات کشور جز با اعتماد به دانش‌بنیان‌ها حل نمی‌شوند لذا تلاش می‌کنیم بانک صادرات ایران در کنار دانش‌بنیان‌ها بتواند در حل مشکلات کشور سهیم باشد.

او با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد شعب خارجی بانک صادرات ایران، برای حل نیازهای ارزی این شرکت‌ها نیز اعلام آمادگی کرد و افزود: در حوزه تأمین مالی ارزی دانش‌بنیان‌ها در خارج از کشور نیز بانک صادرات ایران می‌تواند نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

در این نشست همچنین رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به فروش ۷۰ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با رقم‌های کوچک، ارزش‌افزوده‌های بسیار بالایی خلق کرده‌اند

محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در این نشست با بیان اینکه همکاری خوبی با شبکه بانکی کشور برای تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان شکل گرفته است، گفت: نقش‌‎آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد کشور بسیار جدی است. سهم دانش‌بنیان‌ها از GDP در حال حاضر ٢.٧ درصد است و هدف‌گذاری تا پایان برنامه هفتم، رساندن این سهم به ٧ درصد است. یکی از ارکان مهم تحقق این هدف، بحث تأمین مالی دانش‌بنیان‌ها است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن اشاره به حمایت‌های جدی و همیشگی رهبر معظم انقلاب و همچنین دولت سیزدهم از دانش‌بنیان‌ها به بیان انتظارات از نظام بانکی در حمایت از دانش‌بنیان‌ها پرداخت و تصریح کرد: شبکه بانکی کشور هم پای کار دانش‌بنیان‌ها بوده است. شاید یک دهه قبل، بیشتر به رشد تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فکر می‌کردیم، اما اکنون این زیست‌بوم از بلوغ بسیار خوبی برخوردار است و نزدیک به ١٠ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کنند؛ بنابراین اکنون باید فعالیت‌ها به شکل هدفمندتر و با تعیین اولویت دنبال شود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین گفت: در قالب همکاری مشترک می‌توانیم اتفاقات خوبی را در حوزه دانش‌بنیان کشور رقم بزنیم. امیدواریم بحث تعهدات تبصره ١٨ به زودی تکمیل شود. همچنین در راستای شعار سال ١٤٠٣ و بسته‌ای که در صندوق نوآوری و شکوفایی در این حوزه تدارک دیده شده است، امیدواریم همکاری خوبی با بانک صادرات ایران در زمینه اوراق صکوک شکل بگیرد.

مهدی اقبالی راد، عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در این نشست با اشاره به سبقه بیش از ٧٢ سال خدمات بانک به فعالان اقتصادی و مردم کشور، استفاده از ابزارهای اعتباری برای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان را راهکار مناسبی در کنار پرداخت تسهیلات نقدی در سال جاری عنوان کرد و بر تداوم حمایت این بانک از صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

معاونان امور شعب، طرح و برنامه، اعتبارات و دستیار مدیرعامل در امور بین‌الملل نیز در این جلسه نسبت به ارائه گزارش و نقطه‌نظرات خود اقدام کردند.

کد خبر 6094035

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • وزیر فرهنگ: در خلیج فارس همه منابع غنی انرژی را داریم
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد