Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:20:01 GMT

همایش اسوه های صبر و مقاومت در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۵۹۴

همایش اسوه های صبر و مقاومت در قزوین برگزار می شود

بهنام پیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این همایش، تبیین نقش مادران و همسران شهدا و ایثارگران و کمک به ترویج سیره فاطمی در جامعه است.
وی افزود:سخنرانی مریم مجتهدزاده همسر سیدمحسن موسوی از دیپلمات‌های ربوده شده در لبنان، رونمایی از کتاب گهواره‌های نیلوفری و تجلیل از 30 مادر و همسر شهید از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 جامعه شهدا و ایثارگران لبنان همایش قزوین 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نخستین جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌های شعر رضوی (عربی و فارسی) از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد. 

در این جلسه، شهرستان هویزه به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی، میزبان شاعران، مهمانان ویژه و علاقه‌مندان به شعر عربی خواهد بود. این همایش ساعت ۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی فدک شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی به دبیری سیدشبر محسنی حسین‌پور با هدف استفاده از ابزار مؤثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی از طریق برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی و محافل شعر و حمایت از شاعران آیینی کشور به ویژه شاعران جوان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است