Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی خدمات سفر با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی در اردبیل برگزار شد و در این جلسه بر فراهم کردن خدمات ویژه و مناسب به گردشگران تاکید شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلسه هماهنگی خدمات سفر با حضور استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی در اردبیل برگزار شد و در این جلسه بر  فراهم کردن خدمات ویژه و مناسب به گردشگران تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حجت فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل از آمادگی پلیس راه برای خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: پلیس راه استان اردبیل تمامی اقدمات لازم را برای خدمات‌رسانی به مسافران انجام داده است.

راه‌اندازی مراکز خدماتی و استراحتگاه‌ها در جاده‌های استان اردبیل12کمیته برای ارائه خدمات نوروزی در لرستان تشکیل شد50 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در سمنان آماده شده است

وی از تجهیزسازی مراکز اقامتی در استان خبر داد و افزود: فراهم کردن شرایط مربوطه پلیس راه استان اولویت اساسی است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از کاهش تصادفات نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت: ایمن‌سازی جاده‌ها امری لازم است تا گردشگرانی که قصد تردد در جاده‌های اردبیل دارند خاطرات خوب و خوشی را به همراه داشته باشند.

وی خواستار ایجاد اسکان جرثقیل ثابت در چاده سرچم شد و افزود: انتظار داریم این جرثقیل در این جاده اسکان داده شود چرا که حضور جرثقیل در مواقع ضروری مسافت زیادی را به دنبال دارد.

مدیرکل راهداری و  حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از خط کشی جاده‌ای استان خبر داد و افزود: حفظ و نگهداری جاده‌ها در حال حاضر مبنای کار قرار گرفته است تا به راحتی در جاده‌ها تردد داشته باشیم.

علی رحمتی تصریح کرد: با همکاری پلیس راه استان و دستگاه‌های مربوطه و راهداری استان خدمات‌رسانی در جاده‌های استان به صورت ویژه و مناسب خواهد بود تا رضایت همه‌جانبه گردشگران در جاده‌های استان فراهم شود.

وی بیان کرد: انتظار داریم گشت‌های نامحسوس در جاده‌های استان در حالت آماده‌باش باشند که باید دستگاه‌های مربوطه در این زمینه هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

رحمتی از ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی خبر داد و افزود: انتظار می‌رود به طور ویژه ساماندهی شدند.

آمادگی صدا و سیمای مرکز اردبیل برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از آمادگی صدا و سیمای مرکز اردبیل برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل خبر داد و  گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی داریم.

علی ملااحمدی تصریح کرد: تهیه گزارش، برنامه‌های تولیدی و مستند در ارتباط با معرفی جاذبه‌های گردشگری استان مبنای کار قرار گرفته که بی شک می‌تواند نقش اساسی در معرفی قابلیت‌های گردشگری استان داشته باشد و این امر می‌تواند نقش اساسی در جذب گردشگران داشته باشد.

وی از آمادگی صدا و سیمای مرکز اردبیل برای تهیه گزارش در ارتباط با پاکسازی ورودی‌ها و مراکز گردشگری خبر داد و گفت: در این زمینه صدا و سیمای مرکز اردبیل آماده همکاری همه‌جانبه است.

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پروزش استان اردبیل از آمادگی 120 مدرسه برای خدمات رسانی به گردشگران فرهنگی خبر داد و گفت: 5 میلیارد ریال به تجهیز خدمت‌دهی مطلوب به گردشگران اختصاص یافته است.

حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل نیز از برنامه‌ریزی برای استقبال از مساقران نوروزی خبر داد و گفت: خدمات رسانی به مسافران نوروزی در 4 منطقه اردبیل خواهد بود و برنامه‌های شاد و مفرحی برای استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل انجام شده است.

رامین صادقی رئیس سازمان صنعت و معدن استان اردبیل نیز از ساماندهی نانوایی‌هایی استان برای خدمات‌دهی به مسافران خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه‌های خوبی داریم.

انتهای پیام/

R41374/P/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه‌های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ گفت: در اجرای طرح نوروزی، سازمان‌های راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو و همچنین پلیس راهور برنامه ریزی دقیقی داشتند و امیدواریم که با همکاری دستگاه‌های اجرایی شاهد سیر نزولی آمار مصدومان و تلفات حوادث رانندگی باشیم.

این مقام انتظامی وضعیت فوتی‌های حوادث جاده‌ای در دهه ۱۳۸۰ را بسیار نامناسب توصیف کرد و افزود: با اقدامات جامع از سوی دستگاه‌های اجرایی در زمینه راه ها، وسایل نقلیه و قوانین و مقررات شاهد کاهش فوتی‌های جاده‌ای تا سال‌های ۹۵ و ۹۶ بودیم، اما مجددا وضعیت به شرایط قبل بازگشته و در سال گذشته تلفات جاده‌ای از مرز ۲۰ هزار نفر گذشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس پلیس راهور با اشاره به مصدومیت سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر در حوادث رانندگی گفت: در حالت خوش بینانه، ۱۰ درصد از این مصدومان، معلول و ناتوان می‌شوند که بار سنگینی به نهاد‌های حمایتی از جمله سازمان بهزیستی وارد می‌کند، بنابراین باید اشتراک عمل و هم اندیشی برای اصلاح رفتار کاربران و عامل انسانی در تصادفات وجود داشته باشد.

سردار حسینی با تاکید بر نقش عامل انسانی در وقوع حوادث افزود: تمام تلاش ما این است که از وقوع حوادث و سوانح پیشگیری کنیم تا فشار کاری نظام سلامت و دستگاه قضایی و نهاد‌های حمایتی کاهش پیدا کند.

این مقام انتظامی افزایش نرخ جرایم رانندگی را در عملکرد و رفتار‌های ترافیکی کاربران موثر ارزیابی کرد.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم، گفت: برای اینکه بتوانیم به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را اجرا کنیم، باید اقدامات مان در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه باشد.

سردار حسینی با اشاره به نقش سازمان صداوسیما افزود: از این سازمان انتظار داریم که امسال را یک سال متفاوت در نظر بگیرد و آموزش‌های لازم برای سلامت مردم در حوزه رفت و آمد و رانندگی را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳