Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ بارسلونا با سه گل مسي موفق شد در زمينِ سويا به برتري 4-2 برسد.

به گزارش آريا، بارسلونا در سانچز پيزخوان موفق شد دست به کار بزرگي بزند و بازي 2-1 باخته را به لطف درخشش دوباره مسي به نفع خود به پايان برساند.

در يکي از حساسترين بازي‌هاي هفته 25 لاليگا، سويا در خانه خود ميزبان بارسلوناي صدرنشين بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا و سويا که در ماه هاي اخير چندين و چند بار مقابل هم قرار گرفته بودند، در بازي برگشت خود در لاليگا در شرايطي به مصاف هم رفتند که هر دو تيم نياز به امتيازات اين مسابقه داشتند.

بازي در نيمه نخست بسيار جذاب دنبال شد و موقعيت هاي خوبي روي دروازه ها شاهد بوديم، به خصوص تيم ميزبان که چندين فرصت خلق کرد. سويا در دقيقه 22 بازي روي ضدحمله به گل اول رسيد. يک توپگيري سريع در نيمه خودي با ضدحمله اي سريع همراه شد و پاس بن يدر با ضربه زميني و دقيق خسوس ناواس بدل به گل اول شد. تا سويا در دقيقه 22 به گل اول برسد.

اما چهار دقيقه بعد، مسي جبران کرد. ستاره آرژانتيني در دقيقه 26 روي سانتر راکيتيچ با ضربه اي ديدني و دقيق توپ را به دروازه سويا فرستاد و کاري از دروازه بان ميزبان ساخته نبود. با اين وجود اين گل پايدار نبود و سويا پيش از پايان نيمه نخست به گل بعدي خود رسيد. اين بار سارابيا از جناح راست سانتر کرد و ضربه مرکادو در دقيقه 43 بازي را 2-1 کرد.

اما بارسلونا که به شدت در پي رسيدن به امتياز بود تا در کورس قهرماني عقب نماند، در نيمه دوم شکل هجومي تري به خود گرفت و تلاش هاي اين تيم در دقيقه 67 با نبوغ مسي به ثمر نشست. اين بار دمبله با پاسي در عرض مسي را پشت محوطه صاحب توپ کرد و ضربه کات دار او با پاي راست بدل به گل تساوي شد.

اين پايان کار نبود، مسي زهرش را بار ديگر ريخت. ستاره بارسا در دقيقه 85 بازي را 3-2 کرد تا يک تنه نتيجه را عوض کند. ضربه سرخي روبرتو با برخورد به بازيکن حريف منحرف شد و در محوطه جريمه به مسي رسيد، او هم با خونسردي تمام با يک ضربه چيپ بازي را 3-2 کرد.

دقايقي بعد، در وقت هاي اضافه گل چهارم هم به ثمر رسيد تا شيريني برد بيش از قبل شود. ديد عالي مسي در عمق دفاع حريف سوارز را در موقعيتي خوب قرار داد و او هم با چيپ بازي را 4-2 کرد.بارسلونا اکنون با 57 امتياز از 25 بازي صدرنشين است. اتلتيکو با يک بازي کمتر، 47 امتياز دارد.

 در ادامه رقابت هاي هفته بيست و سوم بوندسليگا عصر امروز و از ساعت 18 (به وقت تهران) 4 ديدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم ترين آن ها بايرن با پيروزي 1-0 مقابل رقيب پايتخت نشين به دورتموند رسيد.

در مهم ترين مسابقه بايرن مونيخ در حضور 75 هزار تماشاگر حاضر در آليانز آرنا ميزبان هرتابرلين بود و در پايان موفق شد با نتيحه 1-0 به پيروزي برسد. تک گل بايرن مونيخ در اين مسابقه را خاوي مارتينز با ضربه سر و روي ارسال کرنر خامس رودريگز به ثمر رساند. هرتابرلين به دنبال اخراج کريم رکيک (با کارت قرمز مستقيم) مسابقه را با 10 نفر به پايان رساند.

کارلوس کي‌روش، سرمربي فعلي تيم ملي کلمبيا از نزديک اين مسابقه را دنبال مي‌کرد.

با اين پيروزي، بايرن شانزدهمين برد خود را جشن گرفت و با 51 امتياز به دورتموند صدرنشين رسيد. هرچند دورتموند همچنان با تفاضل گل بهتر (31 به 25) در صدر جدول قرار دارد. دورتموند يکشنبه شب ميزبان بايرلورکوزن خواهد بود. هرتا نيز با همان 32 امتياز در رده دهم جاي گرفت.

در ديگر مسابقات همزمان نتايج زير رقم خورد:

مونشن گلادباخ 0-3 وولفسبورگ

فرايبورگ 5-1 آگسبورگ

ماينتس 3-0 شالکه

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا سويا بايرن مونيخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس

در ادامه بازی‌های هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران ۴ دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

لئونیداس استرجیو در دقیقه ۲۹ اشتوتگارت را پیش انداخت اما هری کین ستاره انگلیس بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی زد، اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم اما میزبان به هدفش رسید و با زدن ۲ گل دیگر ابتدا توسط جئونگ وو یئونگ در دقیقه ۸۳ و سپس به وسیله سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه ۳+۹۰، تمام امتیازات را از آن خودش کرد.

این نتیجه باعث کاهش اختلاف بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی به ۲  امتیاز شد و جایگاه باواریایی‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل برای کسب مقام نایب قهرمانی به خطر انداخت. در حال حاضر پس از بایرلورکوزن ۸۱ امتیازی قهرمان زودهنگام مسابقات، بایرن مونیخ با ۶۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت ۶۷ امتیازی هم سوم است.

 

 

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمانش آگزبورگ را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید. یوسف موکوکو در دقایق ۴ و ۲۹، دونیل مالن در دقیقه ۲۰، مارکو رویس در دقیقه ۳۴ و فلیکس انمچا در دقیقه ۶۴ برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل آگزبورگ رده دهمی را هم روبن وارگاس در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند. دورتموند که به لطف این پیروزی ۴۵ امتیازی شد، فاصله خود را با یک بازی بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت به ۵ امتیاز افزایش داد تا با تثبیت جایگاهش در رده پنجم، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

در بازی‌های همزمان وردبرمن و مونشن‌گلادباخ به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و ولفسبورگ با نتیجه ۳ بر صفر بر دارمشتات سقوط کرده به دسته دوم غلبه کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ به وقت تهران کلن میزبان فرایبورگ خواهد بود.

   

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند