Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی صفر بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران بیان کرد: از مسئولان استان خوزستان تشکر ویژه می‌کنم که باعث شدند یک شوت بال خیلی قشنگ ببینیم و یکی از قشنگ‌ترین شوت بالی‌هایی بود که تاکنون دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شوت‌بال‌ها به درد فوتبال ما می‌خورد و فقط یک تور باید وسط زمین بگذاریم که شوت بال قشنگ تری بازی کنیم.

او افزود: نمی‌دانم غصه بخوریم یا بخندیم. این چیز‌ها برای فوتبال ما زشت و بد است.  خوزستان، اهواز و مسجد سلیمان مهد فوتبال است و بازیکنان بزرگی از اینجا به فوتبال ایران معرفی شدند. این مردم فوتبال را می‌فهمند و به جز مسئولان خوزستان، مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم باید روی این برنامه‌ها نظارت کند.

رفیعی ادامه داد: این چه امکاناتی است؟ یک زمین معمولی چگونه است؟ ما دوست داریم مردم خوب مسجد سلیمان به ورزشگاه بیایند. آن‌ها عشق شان فوتبال است، اما چرا به این وضعیت نمی‌رسند. وقتی به اهواز می‌آیید باید جایی برای خواب پیدا کنید، ۴۰ دقیقه طول می‌کشد از خوابگاه به ورزشگاه برسید و در تونل استادیوم مگر می‌شود ۵۰ نفر حضور داشته باشند.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تلویزیون، زمین مانند ومبلی لندن است و می‌گویند سروش رفیعی چرا اینطور یا آنطور است. البته هواداران حق دارند، همه از امتیازاتی که از دست می‌دهیم ناراحت هستند. همه انتظار دارند بازی زیبایی ببینند، اما چگونه فوتبال بازی کنیم، بیشتر از ۲ ثانیه نمی‌شد توپ را کنترل کرد. بعد از دو ثانیه توپ به هوا می‌رفت و من هم دوست دارم یکضرب بازی کنم، اما تا توپ را کنترل کنم ۵ متر جهت آن عوض می‌شد.

رفیعی در پایان در خصوص داوری گفت: درگیری نبود و این مسائل در فوتبال همیشه است. حکیم رفیق خوب من است همچنین دوار مسابقه از داوران خوب ما هستند. درمورد داوری نظری ندارم و به تصمیم زرگر احترام می‌گذارم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان / نود دقیقه خمیازه در دیدار محتاط ها/ مرزبان هم یقه برانکو را گرفت

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان

پرسپولیس و تکرار چالش اهواز و مربی سابق/ بحران‌زده‌های سایپا در برابر خوشبخت‌های تبریز

انتهای پیام/

اظهارات سروش رفیعی درباره دیدار با نفت مسجد سلیمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس