Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:03:52 GMT

مبلغان مذهبی ژاپنی ضد واکسن عذرخواهی کردند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۲۸۰۹

مبلغان مذهبی ژاپنی ضد واکسن عذرخواهی کردند

به عقیده پیروان این فرقه انسان نباید در مقابل قدرت خداوند مقاومت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عذرخواهی گروه مذهبی ضد واکسن به دلیل شیوع گسترده سرخک یکی از نکته های جالب دیگر کشور و فرهنگ ژاپنی است. این گروه عقیده دارد مبارزه با بیماری نوعی مبارزه با خداوند است.

 

به عقیده پیروان این فرقه انسان نباید در مقابل قدرت خداوند مقاومت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق آمارهای دولت ژاپن شیوع بیماری سرخک در بین کودکان و بزرگسالان در چند سال اخیر به اوج خود رسید که به نظر می رسد یکی از عوامل آن واکسن نزدن پیروان این گروه باشد. حالا این گروه مذهبی از مردم عذرخواهی کرده است.

 

طبق آمارهای وزارت بهداشت ژاپن بیشترین مبتلایان در استان می (Mie) زندگی می کنند که بیشترین پیروان این مذهب را نیز در خود جای داده است.

 

مرکز ملی مبارزه با بیماری های ژاپن (NHK) اعلام کرده است حدود 167 مورد سرخک در طی شش هفته ابتدایی سال 2019 گزارش شده است که این رقم در 10 سال اخیر بی سابقه بود.  

 

گروه مذهبی کیوسی شینکیو (Kyusei Shinkyo) چند سال گذشته را صرف تبلیغ برای نزدن واکسن بین مردم سپری کرده بود.

 

منبع: نیوزویک

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله مومن خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر عتبات عالیات بیانیه گام دوم انقلاب جشنواره قرآنی حادثه تروریستی زاهدان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان سرخک تزریق واکسن ژاپن ژاپنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی پیروان مکتب امام صادق هستند

تعداد بازدید : 71 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 624 یک روحانی که به عنوان کارشناس مذهبی صداوسیما سخن می‌گفت، تاکید کرد: «دانشجویان کالیفرنیای آمریکا و دانشجویان که به خیابان‌ها آمدند و به جنایات اسرائیل اعتراض می‌کنند، پیروان مکتب امام صادق (ع) هستند» اظهارات کامل این روحانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان مکتب امام صادق هستند
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان امام صادق هستند!
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • جغرافیای لایک‌ها و دیس لایک‌ها
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان