Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان در جلسه شورای تخصصی اشتغال استان گفت: تا تاریخ دوم اسفند امسال، ۹۷۱۴ فرصت شغلی توسط دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده که این‌ میزان نسبت به جلسه گذشته ۱۲۰۴ مورد افزایش داشته است و ۹۱ درصد میزان تعهد اشتغال استان، توسط دستگاه های اجرایی تاکنون محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزد: سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان با ۹۶ و ۹۲ درصد، بیشترین میزان تعهد اشتغال ایجاد شده را به خود اختصاص داده اند و دستگاه های اجرایی استان سمنان تا‌ پایان سال جاری، میزان ‌تعهد اشتغال خود را اجرایی می کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان های سرخه و شاهرود با ۹۸ درصد تحقق اشتغال، بیشترین میزان ایجاد اشتغال تعهد شده را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده اند تصریح کرد: سهم استان سمنان از اعتبار ابلاغی مشاغل خانگی سال ۹۷، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و از این ‌میزان تاکنون ۸۱.۶۲ درصد آن‌ به متقاضیان پرداخت شده است و در مقوله تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری مبلغ ۱۲۷ میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان برای سال ۹۷ به استان سمنان ابلاغ شده است.

غنیان اضافه کرد: تا کنون ۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات ابلاغی تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری به متقاضیان پرداخت شده است که از این ‌میزان ۱۳۶ میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان از محل اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری و ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تسهیلات حمایتی می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،۱۱۳  درصد از تعهدات اعتبار ابلاغی تسهیلات اشتعالزایی روستایی و عشایری در استان سمنان تاکنون محقق شده است.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اشتغال استان سمنان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور