Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت : پس از وقوع زلزله مهیب و ویرانگر ۲۱ آبان سال گذشته که ۱۰ هزار میلیارد تومان برای دولت بار مالی به همراه داشت، از شخص رئیس جمهوری گرفته تا بقیه وزرا و اعضای دولت بار‌ها به کرمانشاه سفر و از مناطق زلزله زده بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : دولت برای جبران بخش عظیمی از ویرانی‌های زلزله ۸۸۰ میلیارد تومان اختصاص داد که حدود ۹۵ درصد آن تخصیص یافته و مدیران استانی باید برای جذب آن تلاش بیشتری کنند.

بازوند همچنین با اشاره به بودجه استانی کرمانشاه در سال ۹۷ که به ۷۱۱ میلیارد تومان رسید، گفت: در مجموع و با احتساب اعتبارات مربوط به زلزله در سال جاری بالغ بر یک هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان برای کرمانشاه تصویب شد.

استاندار کرمانشاه گفت: ۳۳۷ میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه برای استان باقی مانده است که مدیران تا پایان سال مالی (۳۱ تیر ۹۸) فرصت جذب آن را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش کسب میزبانی جشنواره ملی پویانمایی را فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان کرمانشاه برشمرد و گفت: با برپایی هرچه بهتر این رویداد می‌توانیم کرمانشاه را به عنوان یک استان موفق به مردم کشور و حتی دنیا بشناسانیم.

بازوند گفت: رسانه ملی در حالی میزبانی جشنواره پویانمایی را به کرمانشاه داد که استان‌های دیگر نیز خواستار برپایی این رویداد مهم فرهنگی بودند، ولی تلاش کردیم برای شاداب سازی روحیه هم شهروندان زلزله زده خود این میزبانی را کسب کینم که خوشبختانه اینگونه هم شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قرار است سیمای ۳۱ مرکز استانی دیگر مستندی از توانمندی‌های کرمانشاه ساخته و آن را پخش کنند، گفت: این خود یک امتیاز بزرگ برای معرفی هرچه بهتر استان است و به جشنواره‌ای در دل جشنواره پویانمایی تبدیل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای کشور است، افزود: جشنواره پویانمایی فرصتی مناسب برای نشان دادن این چهره و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن است.

بازوند همچنین همه دستگاه‌های اجرایی استان را مکلف کرد که تمام توان و امکانات خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره ملی پویانمایی به کار گیرند.

استاندار کرمانشاه در پایان با قدردانی از زحمات خانم ابتکار، گفت: ایشان در پست‌های مختلفی که حضور داشته اند همواره منشاء خیر و برکت بوده اند و به کرمانشاه نیز در سمت‌های گوناگون کمک‌های زیادی ارائه کرده اند که جای قدردانی دارد .

 

 

انتهای پیام/د

میزبانی جشنواره پویانمایی فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

والی هرات در دیدار با هیئت وزارت خارجه کشور مالزیا از کمک این کشور به زلزله زدگان هرات قدرانی نموده و بر گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

در این دیدار شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، از کشور مالزی به عنوان کشور دوست و مسلمان یاد کرد که در بخش های مختلف بخصوص در حادثه زلزله هرات به کمک مردم آسیب دیده این ولایت شتافته و در این زمینه همکاری لازم را داشته است.

در ادامه، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات از فعالیت‌های اخیر کشور مالزی در افغانستان به نیکویی یاد کرده و بر لزوم سفر های بیشتر این هئیت جهت گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

همچنین، نماینده هیئت وزارت خارجه مالزی هدف از سفر شان به ولایت هرات را ارزیابی کمک‌های انجام شده به زلزله زدگان این ولایت عنوان نموده و از ادامه همکاری این کشور در بخش‌های مختلف به خصوص ارسال کمک‌های بیشتر به زلزله‌زدگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست