Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: دور برگشت مرحله اول پلی آف رقابت های لیگ برتر والیبال کشور بعد از ظهر یکشنبه ۵ اسفندماه در شهرهای گنبد، تهران، آمل و مشهد برگزار می شود.

در یکی از این مسابقات و در ورزشگاه گنبد، شهرداری این شهر از ساعت ۱۶ به مصاف شهرداری ورامین می رود و داور اول این مسابقه حساس محمد شاهمیری، داور دوم وحید پور کاشیان و ناظر داوری خلیل یگانه مجد و ناظر سازمان لیگ شهباز صدری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه رفت مرحله اول پلی آف لیگ برتر شهرداری ورامین، به عنوان صدرنشین این لیگ توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد شهرداری گنبد عبور کند، تا در گنبد کار راحت تری پیش رو داشته باشد، اما شهرداری گنبد که در آخرین مسابقه خود در مرحله قبلی لیگ برتر نشان داده که تیم قدرتمندی است و سخت امتیاز می دهد و صدرنشین لیگ برتر والیبال در برابر شهرداری گنبد، آن هم در خانه این تیم نباید کار دشواری را پیش رو داشته باشد.

تاجر غایب بزرگ گنبد/ایگدری و آقچلی گزینه های پر کردن خلاء

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص مسابقه برگشت، مقابل شهرداری گنبد، با بیان این که هیچ مسابقه ای در پلی آف لیگ برتر والیبال ساده نخواهد بود، به خبرنگار مهر می گوید: ما برای مسابقه برگشت تمرین های متعددی داشتیم و روی نقاط ضعف خود تمرکز کرده ایم.

رحمان محمدی راد با اشاره به این که ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم که بازی تماشایی مقابل شهرداری گنبد انجام دهیم، اضافه کرد: پیروزی ۳ بر صفر دور رفت برابر شهرداری گنبد به هیچ وجه ساده نبود و تمام بازیکنان برای کسب این پیروزی زحمت کشیدند.

وی افزود: در بازی برگشت نیز باید از شروع ست اول محکم و کم اشتباه ظاهر شویم و از توپ های برگشتی بیشترین استفاده را ببریم و از موقعیت های خلق شده بهره برده و با تیم حریف اختلاف امتیازی ایجاد کنیم.

شهرداری گنبد، اگر بخواهد در لیگ برتر باقی بماند، باید تمام تلاش خود را به کار گیرد، تا از سد ورامینی ها عبور کند و همین موضوع انگیزه آن ها را برای دیدار مقابل شهرداری ورامین چند برابر کرده است، البته گنبدی ها میکائیل تاجر را به دلیل مصدومیت به عنوان غایب بزرگ برای مسابقه رفت و برگشت دارند، که از نبود این بازیکن صدمات فراوانی دیده اند، اما سرمربی شهرداری گنبد امیدوار است، بتواند، از ایگدری و رسول آقچلی برای جبران خلاء ناشی از نبود تاجر بهره ببرد.

ایرج مقدم که با خبرنگار مهر در این مورد صحبت می کرد، افزود: ما روی نقاط ضعف و قوت تیم والیبال شهرداری ورامین تمرکز کرده ایم و حریف را به خوبی می شناسیم، روحیه بازیکنانم نیز خوب است.

وی با بیان این که کار سختی در برابر شهرداری ورامین داریم، گفت: شهرداری ورامین در لیگ امسال بسیار قدرتمند ظاهر شده است، اما ما چاره ای جز پیروزی در برابر این تیم نداریم.

گنبدی ها باید هرچه دارند رو کنند

صحبت های سرمربی شهرداری گنبد به خوبی نشان می دهد، که گنبدی ها می دانند، در برابر ورامین کار آسانی پیش رو ندارند، اما می خواهند با خلق یک شگفتی این تیم پر ستاره را شکست دهند، خواسته ای که البته چندان منطقی و ساده نیست، اما سبب شده تا مسابقه جذاب و دیدنی را شاهد باشیم.

در دیدار امروز برابر شهرداری ورامین، اما شرایط گنبد نباید برای امتیازگیری مانند قبل باشد، آن ها باید هرچه دارند، رو کنند، تا بتوانند برابر شاگردان رحمان محمدی راد حرفی برای گفتن داشته باشند.

برنده مسابقه شهرداری ورامین- شهرداری گنبد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باید با برنده دیدار پیام مشهد- فولاد سیرجان مسابقه دهد.

حال باید منتظر ماند و دید، آیا تیم رحمان محمدی راد در برابر شهرداری گنبد مانند دیدار رفت، خواهد توانست پیروز میدان شود و یا حریف گنبدی اجازه قدرت نمایی در زمین خود را به ورامینی ها نخواهد داد، سوالی که برای دریافت پاسخ آن باید تا ساعت ۱۶ یکشنبه منتظر ماند.

کد خبر 4549748

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال شهرداری ورامین گنبدکاووس لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
حسن رنگرز سرمربی تیم ملی و برخی از اعضای کادرفنی در سالن حاضر هستند و مسابقات را زیر نظر گرفته اند، اما این رویداد تاثیری در چرخه انتخابی تیم ملی برای رقابت های المپیک و مسابقات جهانی غیرالمپیکی 2024 نخواهد داشت. 


نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: 
پیام احمدی _ حسین بیژنی
مهدی احدی _ محمد حسیوند

۶۳ کیلوگرم: 
عارف محمدی _ کارن اصلانیان(ارمنستان)
رضا بهمنی _ محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: 
دانیال سهرابی _ شانت خاچاطریان(ارمنستان)
رضا ساکی _ علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: 
شاهین بداغی مفرد _ جمال اسماعیلی
عباس مهدی زاده _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: 
شایان حبیب زارع _ علی عابدی
امیررضا اکبری _ هایک خلویان(ارمنستان)

دیدار های نیمه نهایی از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و در نهایت قهرمانان 5 وزن نخست امشب معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ تاجر آفریقایی برای توسعه تجارت شناسایی شد
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی