Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۵ گفت: از ۱۵ بهمن ماه ۳۰۷ اصله نهال در منازل شهروندان توزیع و غرس شد.

به گزارش امتداد ، علی اکبر کریمی پور با اعلام مطلب فوق افزود: شهروندان از طریق تماس با سامانه۱۳۷ و ارتباط با ۴ مرکز کلینک گل و گیاه منطقه درخواست نهال دادند و همکاران فضای سبز با مراجعه به منازل تاکنون این تعداد نهال کاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۹ هزار اصله نهال از ۱۰ اسفند به مدت ۵ روز همزمان با هفته منابع طبیعی در ایستگاه های توزیع نهال بوستانهای وفا،گلچین، بنفشه، فجر، والفجر، کاج و میدان امام رضا(ع) رایگان؛ بین شهروندان مراجعه کننده توزیع می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست گفت: در این طرح انواع نهال های مثمر شامل خرمالو، زیتون خوراکی، و سیب در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گفته وی، برنامه های متنوعی در روزهای هفته منابع طبیعی با مشارکت شورایاران، شهروندان، بانوان، آموزش و پرورش، مراکز درمانی و بهداشتی، نیروی انتظامی و NGO ها به اجرا درخواهد آمد.

کریمی پور با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز به منظور بهبود شرایط زیست محیطی، ایجاد شادابی و طراوت در روحیه شهروندان و ایجاد زیبایی بصری انجام می شود، یادآور شد: در این راستا از ابتدای سال ۵۰ هزار اصله درخت غیر مثمر در بوستانها، جنگل کاری ها و حاشیه معابر و بزرگراه ها کاشته شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟

کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر