Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:18:46 GMT

آغاز فعالیت نمایشگاه‌های بهاره در نیمه اول اسفند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۴۱۶۸

دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: نمایشگاه‌های بهاره با تخفیف ویژه از نیمه اول اسفند در سراسر کشور برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علی عوض پور اظهار داشت: نمایشگاه‌های ویژه بهاره قرار است در نیمه اول اسفند در استان‌های مختلف کشور برپا شود؛ البته تصمیم گیری نهایی در استان‌ها با صلاحدید مدیران کل صنعت و معدن هر استان و ستاد تنظیم بازار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوض پور با بیان اینکه در تهران سه محل برای برپایی این نمایشگاه‌ها تعیین شده که شامل مصلای تهران، بوستان ولایت و خاوران است، افزود: جانمایی این محل‌ها در ستاد استانی و با کار کارشناسی تعیین شده است.

دبیر کل اتاق اصناف ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در غرب پایتخت نمایشگاهی در نظر گرفته نشده است، افزود: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان تهران، فقط در سه منطقه‌ای که اعلام شده نمایشگاه برگزار ‌می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه‌ها اکیپ‌های بازرسی ویژه مستقر هستند و هر گونه تخلف و گرانفروشی را رصد و برخورد می‌کنند.

عوض پور در خصوص درج برچسب قیمت بر روی کالاها نیز افزود: اکثر تولیدی‌ها مکلف شده اند تا قیمت را بر روی محصول درج کنند.

دبیر کل اتاق اصناف ایران در پایان گفت: بعد از نیمه اول اسفند فروش‌های فوق العاده را در اصناف شاهد خواهیم بود به طوریکه تمام مغازه‌ها و فروشگاه‌های دارای جواز کسب می‌توانند به صورت ویژه فروش داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اتاق اصناف نمایشگاه های بهاره تخفیف ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود

محمد پر دل معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا در آئین گرامیداشت روز روانشناس  با تبریک هفته سلامت و روز نهم اردیبهشت روز روانشناس اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای فعالیت روانشناسی خدمات خوبی را به جامعه هدف ارائه کنیم.

او تصریح کرد : شبکه بهداشت روان هر جا که پلیس است  حضور دارد و در همین راستا  دفتر سلامت روان بهداشت و روان افتتاح شده و در تمامی استان ها به فعالیت می‌پردازند.

پردل گفت:  به اقداماتی که در حال حاضر  انجام می دهید اکتفا نکنید و برای توسعه آن تلاش کنید.

معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا بیان کرد:  به حوزه روانشناسی نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشوند.

او  با عنوان اینکه اگر  فرد دارای اختلال به سربازی اعزام شود هر اتفاقی که رخ دهد برگردن ما است، تصریح کرد:  با مسئولیت پذیری و تعهد اخلاقی باید در مراحل مختلف سلامت روان سرباز توجه شود.

پردل با اشاره به اینکه کنترل رفتاری و روحی نیروهای وظیفه در مرحله آموزش به دلیل اینکه  وضعیت زندگی فرد تغییر می کند بسیار حائز اهمیت است، افزود: در این مرحله روانشناس باید حتما دقت و نظارت کند و وقت بگذار  که  در صورت بروز مشکل اعلام کرده و  وضعیت آنها را رصد کند.

معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا بیان کرد: در حوزه استخدامی نیز باید اختلالات انطباقی و شرایط روحی افراد برای حضور در پلیس، سپاه و ارتش توجه شود و در غیر این صورت مانع ورود افراد شوند.

او  گفت: روانشناسان به گروه های مختلف فراجا از  جمله نظام وظیفه، نیروهای قراردادی و استخدامی ها و بازنشستگان خدمات ارائه می کنند و مورد سنجش قرار می دهد.

پردل بیان کرد : دفاتر سلامت باید به مراکز امن به نیروها و خانواده هایشان تبدیل شود و فعالیت ها به گونه ای انجام شود که افراد به این مراکز اعتماد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد