Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن جوری دبیر نمایشگاه ملی گروهی عکس، ۳۰ عکس ۳۰ عکاس گفت: این نمایشگاه شامل ۳۰ عکس با موضوعات مستند، مفهومی، پرنده نگری، طبیعت و مذهبی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر به صورت رنگی و سیاه و سفید به روی کاغذ عکس در قاب ۴۰ در ۵۰ از ۳۰ عکاس است.
وی تلاش عکاسان این مجموعه را پس از گذشت ماه‌ها و سال‌ها در ژانر‌های مختلف را ستودنی خواند و افزود: ما گرد هم آمدیم تا شروعی خوب و تازه از عکاسان جوان ایران داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوری مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه را نشان دادن هم تراز و هم وزن بودن عکاسان یاد کرد و تصریح کرد: در ۳۰ عکاس معروف بودن مهم نیست، نگاه‌ها و قاب‌ها سخن برای گفتن دارند؛ عکاسان از شمال تا جنوب گردهم آمدیم تا از اقلیم و نگاه عکاسانه شخصی جداشویم و در مجموع یک گروه ایران باشیم.
دبیر نمایشگاه ۳۰ عکاس افزود: این نمایشگاه  از تاریخ ٤ تا ٩ اسفند ماه ٩٧، صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٣ و عصر‌ها از ساعت ١٥ تا ١٩ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود.
هنرمندان عکاس که عکس هایشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد عبارتند از: حسن جوری از رشت، مرتضی بوداغی از رامسر، علی محمد ملک زاده از یزد، رضا رادمرد ندافی از رشت، سلیمان حسنی از یاسوج، امید چائی پز از لاهیجان، مهدی بهاری از تهران، علی پیشگاهی از اصفهان، محمد ثابتی خواه از ماسوله، محسن بی آزار از رشت، ابوذر جانعلی پور از رشت، حسین پورحسن از رشت، محمد اکبری پور ازآستانه، مهدی بلوری از آستانه، محمدصالح زاده از رشت، محمدرضا سلطانی از رشت، محمدآقاجانی از مشکین شهر، پوریا ترابی از قزوین، خلیل کرمی از بوشهر، سپهر مجیدیان از اراک، مهدی نیک نژاد از رشت، محمدآئین پرست از رشت، بهمن رمضانی از رشت، رضا روجائی از مازندران، امیر آقایی از رشت، سید مهدی احمدی از مشهد، مهناز سیف از اصفهان، زهرا جوری از رشت، پریا خوشدل از آستانه، لیلا سیدعلیزاده از تبریز.
انتهای پیام/آ

برگزاری نمایشگاه ۳۰ عکس ۳۰ عکاس در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه عکس 30 عکس 30 عکاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی