Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: این بیانیه الهام بخش، کارساز و امید بخش است و ملت و مردم باید نسبت به این سیاست‌ های رهبری استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام جمعه رفسنجان، شنبه شب(چهارم اسفند) در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و افزود: نورانیت این جلسه به شهید گمنام و دو شهید اسکندری و عظیمی است؛ شهیدعظیمی از شهدای مدافع حرم این دانشگاه بود هنوز پیکر مطهر وی پیدا نشده است و خانواده این شهید بزرگوار بعد از شهادت فرزندشان اما مقاوم هستند و نیز گرامی می داریم یاد خانواده های شهدایی که با صبر و استقامت شان پیروزی را برای ملت ایران آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حجت الاسلام عباس رمضانی پور ادامه داد: ۴۰ سال اول پیروزی انقلاب با وجود همه ناملایمات و فتنه ها با رهبری های پیامبرگونه رهبری که بزرگ رهبر جهان اسلام و جهان بشریت است؛ سالم و بدون ضربه دشمن راه پرتوان و روشن خود را ادامه داده و می دهد.

 

 

وی افزود: ما تکالیفی داریم مخصوصا تکلیفی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جوانان داده اند و در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان توصیه کرده اند؛ لذا این بیانیه را که هفت گام دارد مباحثه کنید و به یکبار خواندن آن اکتفا نکنید رهبر بر روی این بیانیه زحمت کشیدند و مردم و جوانان از آن استفاده کنند و این بیانیه الهام بخش، کارساز و امید بخش است  و ملت و مردم باید نسبت به این سیاست‌ های رهبری استقبال کنند ضمن اینکه عمل به این بیانیه  روح همه شهدا را شاد می کند.

 

 

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه از رهبری های پیامبرگونه رهبر بهره مند شویم اظهار داشت: توسط دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران را داریم، متاسفانه بعد از ۲۲ بهمن اکثر ملزومات و مایحتاج مردم افزایش قیمت پیدا کرده است و با توجه به تذکر مسئولین اما کار خودسرانه ای نسبت به گرانی نان شده که بیش از ۵۰ درصد قیمت نان را افزایش داده اند، چرا خیانت به مردم می کنید اینها در تضاد با خون شهدا است و با ارزشها و آرمانهای انقلاب ضدیت دارد.

 

 

وی گفت: نظارت ها بیشتر شود و تعزیرات‌ با جدیت برخورد کند ولو اینکه به تعطیلی آنها بیانجامد اینها حق نداشتند در حق مردم اجحاف کنند یا برخی کالاها را گران کنند؛ در جهت ضدیت نظام این قدمها برداشته شد امید که به خود بیایند و به فکر معیشت مردم باشند.

 

 

حجت الاسلام امان الله علیمرادی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای گمنام در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با بیان اینکه امام راحل اسلام ناب را وارد زندگی اجتماعی و سیاسی دنیا کرد، افزود: یکسال پیش در این دانشگاه پیکر مبارک دو شهید گمنام دفن شد؛ ما اعتقاد داریم که مدفن شهدا مطهر و پاک است و یادواره شهدا یاد انسانهایی است که بزرگترین خدمت و شرافت را برای‌ ملت آفریدند چون گرانبهاترین و شریف ترین هدیه الهی را در راه خدا تقدیم کردند یاد آنها وظیفه ماست .

 

 

وی ادامه داد: غرض این است که فرهنگ زندگی شهدا در جامعه حاکم شود اینکه دانشگاه مدفن شهدا است و یادواره برگزار می کند به این معناست که در دانشگاه سطح علم بالا رفتن زمانی ارزشمند و به خیر و صلاح جامعه است که فرهنگ زندگی شهدا را داشته باشند و الا اگر تعداد زیادی مدرک دار داشته باشیم ولی جهت تحصیلات به سمت دین و دینداری و زندگی پاک نباشد ارزش ندارد لذا دانشگاه به این جهت یادواره برگزار می کند و  این یادواره در مسیر حاکمیت فرهنگ شهدا در دانشگاه و جامعه باشد.

 

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان حادثه تروریستی زاهدان استان بوشهر روزنامه مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب مجلس عتبات عالیات آیت الله مومن فرهنگ شهدا جامعه یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو