Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:14:02 GMT

ساختمان نوبنیاد هلال احمر ممسنی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۵۰۱۲

ساختمان نوبنیاد هلال احمر ممسنی افتتاح شد

شیراز - ساختمان نوبنیاد هلال احمر شهرستان ممسنی با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، ساختمان جدید هلال احمر ممسنی در زمینی به مساحت 1650متر مربع در سه طبقه اداری ، فرهنگی و آموزشی احداث شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور شامگاه شنبه در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به حادثه خیز بودن کشورمان و اینکه نمی توان جلو بروز حوادث را گرفت اظهار داشت : با هزینه هایی که در زمینه آموزش های همگانی داریم بنا داریم میزان تلفات و جراحات مردمی را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اصغر پیوندی افزود:با وجود کمبود اعتبارات، امسال بودجه خوبی برای آموزش های همگانی و پیشگیری از حوادث اختصاص داده ایم البته کمک مردم، خیران و همدلی آنان می تواند در سرعت بخشی به آموزش و کاهش تلفات کمک کند.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در 158کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
7366 / 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هلال احمر حوادث ممسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام از آغاز برگزاری دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۳ با حضور ۳۲ شرکت‌کننده در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان ایلام، حمزه محمدی‌مقدم با حضور در محل برگزاری دوره تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۳ در شهرستان دهلران اظهار کرد: آموزش امداد و کمک‌های اولیه، پایه اولیه و بنیادین سایر آموزش‌های امدادی است و باید برای ارائه آموزش‌های کیفی و کاربردی به فراگیران اینگونه دوره‌ها، برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی افزود: مربیان امداد و کمک‌های اولیه، بازوهای توانمند جمعیت هلال‌احمر در امر آموزش هستند، این دوره نقطه عطفی در راستای اعتلای اهداف و وظایف جمعیت هلال‌احمر است و امید می‌رود برای آینده امدادگرانی ماهر و توانمند پرورش پیدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره با هدف تربیت مربیان و ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و تأمین و تقویت کادر مربیان معاونت آموزش و پژوهش صورت می‌گیرد.

محمدی‌مقدم گفت: این دوره با حضور ۳۲ شرکت‌کننده به مناسبت هفته هلال‌احمر از شانزدهم اردیبهشت آغاز شده است و تا بیست‌ویکم اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 751362

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • ساختمان سازی، بیشترین حوادث کار را در لرستان دارد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید